سبقت چین، برزیل و هند از بازار اسمارت فون های ایالات متحده تا سال ۲۰۱۸

ممتازنیوز:

shutterstock_117574021_0

به نظر شما بازار اسمارت فون ها در چه کشوری دارای بیشترین رشد می باشد؟ بعضی از شرکت های تحقیقاتی اخیرا نام کشور چین را مطرح کرده اند که در رتبه اول قرار دارد و در این زمینه موفق به جا گذاشتن ایالات متحده امریکا شده است. این درحالیست که بعضی شرکت ها نام هند را بعنوان کشوری که دارای بیشترین نرخ رشد می باشد مطرح کرده اند. هند اخیرا موفق به جاگذاشتن ژاپن که در رتبه سوم قرار داشت شد.

براساس گزارش جدید ABI Research، ایالات متحده امریکا همچنان در صدر قرار دارد، اما احتمالا مدت زیادی در این رتبه باقی نمی ماند. چین که دارای جمعیتی در حدود ۱.۳۴ میلیارد نفر می باشد به سرعت در حال پیشرفت است و تا پایان سال ۲۰۲۲ با عبور از ایالات متحده تبدیل به بزرگترین بازار اسمارت فون در دنیا می شود.

ABI همچنین اشاره می کند که بازارهای روسیه، هند و برزیل جز ۴ کشوری هستند که به آنها BRIC (به همراه چین) گفته می شود و قرار است تا سال ۲۰۱۸ از بازارهایی چون بازار ایالات متحده، اروپای غربی و ژاپن پیشی گیرند.

تا سال ۲۰۱۸، کشورهای BRIC سهمی ۳۳ درصدی از محموله های اسمارت فون را در اختیار خواهند داشت، درحالیکه سهم ایالات متحده و اروپای غربی از ۳۹ درصد به ۳۳ درصد خواهد رسید. در بین هفت کشور برتر، چین، هند و برزیل قرار است در صدر قرار گیرند و کشور دیگر یعنی روسیه از رتبه یازدهم به هفتم خواهد رسید.

technobuffalo

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.