سبک زندگی اسلامی باید از طریق دانشگاه فرهنگیان عملیاتی شود

۰۱ تیرماه ۱۳،

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان کشور معتقد است، در صورتی که آهنگ رشد تولید علم در کشور ما با همین سرعت ادامه یابد، ظرف چند سال آینده به مقام چهارم دنیا در بحث تولید علم دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر رنجبرزاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست پردیس شهید صدوقی کرمانشاه ، کسب رتبه یازدهم توسط کشورمان در بحث تولید علم در دنیا را مطرح کرد و گفت: در صورتی که با همین آهنگ رشد حرکت کنیم، ظرف چند سال آینده به مقام چهارم دنیا در بحث تولید علم دست خواهیم یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، افزود: در شرایطی که چند سال قبل کشور ترکیه از نظر تولید علم رتبه اول منطقه را در اختیار داشت با تلاش‌های ایرانیان امروز کشور ما در منطقه رتبه اول را در اختیار دارد.

وی سپس به نقش معلم در جامعه اشاره و معلمی را سرآمد همه مشاغل دانست و افزود: معلمی شغل انبیاست و از این حیث جایگاه معلم جایگاه رفیعی است.

وی معتقد است اگر بخواهیم سبک زندگی اسلامی را در همه دنیا رواج دهیم و به عنوان الگویی برای همه دنیا مطرح شویم باید این اقدام را از طریق دانشگاه فرهنگیان عملیاتی کنیم و این مهم تنها در سایه پررنگ کردن نقش این دانشگاه در جامعه امکانپذیر است.

وی دانشگاه فرهنگیان را قلب تپنده تمام علوم مختلف عنوان و از همه مسئولین خواست تا به این دانشگاه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رنجبرزاده معتقد است رشد دانشگاه فرهنگیان به مفهوم رشد واقعی علمی است، چرا که این دانشگاه همچون تنه درختی است که باید مستحکم باشد تا بتواند شاخ و برگ‌های خود را حمایت کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، گفت: ما مفتخریم در کشوری زندگی می‌کنیم که زیر پرچم ولایت فقیه و در سایه امامت و ولایت است.

وی با بیان اینکه دشمنان تمامی تلاش خود را برای به انحراف کشاندن و متوقف کردن پیشرفت جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند، اظهارکرد: رمز ماندگاری و پایداری این کشور ولایت فقیه و امامت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان سپس به انتخابات ۲۴ خرداد اشاره کرد وافزود: دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش‌های بسیاری کرده بود که مردم با شرکت بیش از ۷۰ درصدی خود بار دیگر صلابت جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دادند.

رنجبر زاده معتقد است هیچکدام از مدعیان حقوق بشر نمی‌توانند اینچنین دموکراسی را به نمایش بگذارند و اینها نشان از جایگاه کشور ما دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.