سبک زندگی اولویت چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت گفت: ابعاد مختلف سبک زندگی سالم همچون مباحث سلامت معنوی و سبک زندگی، سلامت اجتماعی و سبک زندگی، سلامت روانی و سبک زندگی و سلامت جسمی و سبک زندگی از موضوعات اصلی جشنواره امسال رسانه های سلامت است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر محمد حسین تقدیسی گفت: هنگام صحبت از سبک زندگی، تمامی مقولات مرتبط با سبک زندگی باید بررسی شود و اصولا بحث بر روی سبک زندگی یک بحث سیستمی است، یعنی عوامل تاثیر گذار فراوانی بر آن نقش داشته و تاثیر گذارند، لذا جشنواره محفلی خواهد بود تا آثار مختلف در حوزه های مختلف جمع آوری، داوری و مستند شوند.

وی با بیان این که صاحبان آثار سلامت با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام نمایند، گفت: این جشنواره با هدف بستر سازی توسعه رسانه های سلامت و به ویژه رسانه های دیداری و دیجیتال پایه گذاری شده است و با لطف خداوند متعال از رشد کمی و کیفی خوبی نیز برخوردار بوده است.

دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت افزود: امیدوارم تا با همکاری تمامی صاحبان رسانه و تولید آثار فاخر در حوزه سبک زندگی، زمینه ساز ارتقای سبک زندگی سالم در جامعه و به تبع آن کاهش بار بیماری ها و آسیب های جسمی، روانی و اجتماعی در جامعه باشیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.