ستادهای انتخاباتی پورمحمدی به ستادهای انتخاباتی ولایتی ملحق شد

۱۶خردادماه،

رییس ستاد ولایتی در آذربایجان شرقی گفت: به سبب عدم حضور دکتر علی اکبر ولایتی در بیشتر استان‌های کشور وی به یکبار حضوری که در اردیبهشت ماه به تبریز داشتند اکتفا کرده و سفری به استان نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، عباس دانش‌آموز در جمع خبرنگاران تبریز با تاکید بر حضور ولایتی تا آخرین لحظه در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: فضای به نحوی است که بعضی هنوز می گویند آیا وی خواهد ماند یا نه ولی ایشان بارها گفته‌اند که تا آخر خواهد ماند.

وی از فعالیت ۳۰ کمیته تخصصی در مجموعه ستادهای ولایتی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ ستاد سازماندهی شده در سطح استان فعال است و ستاد های مردمی نیز روز به روز رو به افزایش است.

وی با اشاره به الحاق ستاد بعضی از کاندیداد های پیشین به ستادهای ولایتی افزود: در حال حاضر تمامی ستادهای دکتر متکی تبدیل به ستادهای دکتر ولایتی شده است و همچنین ستادهای آقای پورمحمدی نیز درحال الحاق شدن به ستادهای دکتر ولایتی است.

رییس ستاد ولایتی در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اجرای همایش‌های بزرگ عمومی و نشست‌های تخصصی در قالب کمیته‌های تخصصی از جمله برنامه‌های شاخض ستاد دکتر ولایتی در آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.