ستاد مدیریت بحران کشور در مدیریت سیلاب‌های خراسان شمالی عملکرد مثبتی نداشت

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس با اشاره به سیلاب‌های اخیر در استان خراسان شمالی گفت: ستاد مدیریت بحران عملکرد مثبتی در مدیریت این حادثه نداشت.

 قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم،‌ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بروز سیلاب‌های  اخیر در استان خراسان شمالی گفت: از اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه سال جاری، سیل‌های ویرانگری در استان خراسان شمالی جاری شد که منجر به خسارت‌های فراوانی به این استان شد، اما متاسفانه مدیریت بحران کشور  توجه جدی به این مسئله نداشت.

وی در ادامه ضمن تسلیت به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی و اظهار تاسف از بروز این ضایعه افزود: سیلاب‌های اخیر در استان خراسان شمالی شبیه به زلزله آذربایجان شرقی بود اما به شکل مناسب به آن پرداخته نشد و از طرفی نیز ستاد مدیریت بحران کشور مساعدت خوبی در این زمینه نداشت.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان با بیان اینکه مشکل جدی ما در این حوزه است تصریح کرد: در برخی مناطق،سیل تنها محصولات کشاورزی را نابود نکرد بلکه زمین کشاورزی را برد و این زمین‌ها را تبدیل به سنگلاخ کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: نگاه ما این است که عدالتی که مورد نظر جمهوری اسلامی است و در اصل سوم قانون اساسی نیز بر آن تاکید دارد و سایر اصول قانون اساسی نیز به آن می‌پردازد اگر درست اجرا شود موجب خواهد شد مردم این منطقه نیز شیرینی عدالت مورد نظر نظام جمهوری اسلامی را بچشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.