ستاد نماز جمعه تهران درگذشت آیت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

ستاد نماز جمعه تهران با انتشار یافتن اطلاعیه‌ای درگذشت آیت‌الله حاج سیدکرامت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«انا لله و الا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی ‌السلام ثلمه لایسدها شی

در شب بزرگترین عید امت اسلام (عید غدیرخم) عالمی که در فقاهت مثال‌زدنی بود، خیل شیفتگانش را عزادار ساخت. او که صف در صف صالحین چونان خیل ملائک قدم برمی‌داشت، می‌رود تا پرواز به سوی اعلی علیین را تجربه کند. هرچند سالکان و عارفان الی الله در این مسیر پرمخاطره ذره‌ای از خط آل‌محمد(ص) منحرف نخواهند شد.

ارتحال غم‌انگیز وملکوتی بزرگ مرد علم و عمل، مجاهد مبارز و آیتی عظیم در ورع و تقوا مرحوم آیت‌الله حاج سیدکرامت‌الله ملک حسینی(رضوان‌الله علیه) سبب تاثر و تاسف فراوان شد.

این عالم مجاهد و نستوه که از یاران دیرین بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و از محبان ولایت فقیه بود؛ سالهای بسیاری از عمر شریف و پربرکت خود را در راه تربیت طلاب و شاگردان فاضل و متعهد علوم دینی، مبارزه با رژیم ستمشاهی و سخنرانی‌های انقلابی خود در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش وافر داشت و بارها بر سر دفاع از اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی، مورد تهاجم قرار گرفت و از اتفاق دیدگان حمله رژیم طاغوت به مدرسه فیضیه بود. این استاد اخلاق و ابوالشهید که عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری نیز بود با همه توان و از سر وظیفه‌شناسی به پاسداری از حریم ولایت فقیه پرداخت. او به معنای واقعی العلماء ورثه الانبیاء بود.

ستاد نماز جمعه تهران این مصیبت جانگاه و ضایعه جبران‌ناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر(عچژج) نایب برحقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حوزه‌های علمیه، بیت معزّز و فرزند برومندشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید شرف‌الدین ملک حسینی، ملت قدرشناس و متدین ایران اسلامی، خاصه مردم ولایتمدار و شریف استانهای فارسی و کهکیلویه و بویر احمد تسلیت گفته و از درگاه احدیت برای آن فقید سعید رحمت واسعه و غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نماید.»

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.