ستاد ویژه دهه فجر در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تشکیل شد

۳۰م دیماه ،

thumbDefault.jpg

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر در واحد علوم وتحقیقات به منظور برگزاری باشکوه پاسداشت این ایام مبارک، برنامه های متنوعی را در سطوح دانشجویان، اساتید و کارکنان برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر عصمت سوادی با بیان اینکه کمیته‌های مختلف اعم از کیمته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، کمیته مسابقات، پیگیری و هماهنگی در ستاد دهه فجر واحد علوم و تحقیقات برنامه های مختلفی را ارائه کرده‌اند، از نشست های تخصصی با حضور نسل های مختلف انقلاب با هدف بیان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح دانشکده‌های این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران امانتی الهی است که باید به نسل‌های آینده و در بهترین شکل منتقل شود گفت: واحد علوم و تحقیقات در روز ۲۲ بهمن ماه غرفه‌ای را در مسیر راهپیمایی و در ضلع شمالی میدان آزادی برپا خواهد کرد تا همگام و همنوا با ملت شهید پرور کشور در این روز تاریخی به ادای وظیفه دینی و ملی خود بپردازد.

وی از برگزاری مسابقه مقاله نویسی ویژه اساتید با موضوع انقلاب اسلامی و نقش پیروزی انقلاب در سایر کشورهای دنیا خبر داد و افزود: در تمامی دانشکده های واحد علوم و تحقیقات، نمایشگاه روز شمار انقلاب توسط دفاتر فرهنگ اسلامی پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات یادآور شد: مسابقه عکاسی با محور جذاب‌ترین و پرمعناترین عکس از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال ویژه دانشجویان و فرزندان نوجوان کارکنان پیش بینی شده که پس از ۲۲ بهمن ماه به برندگان و نفرات برتر جوائزی اهدا می‌شود.

سوادی، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر واحد علوم وتحقیقات دانست و گفت: در طول ایام دهه مبارک فجر، مدیران، کارکنان، دانشجویان و اساتید واحد باحضور در مرقد مطهر امام راحل و حسینه جماران یکبار دیگر با آرمانهای والای آن امام بزرگوار تجدید میثاق خواهند داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.