ستاره‌ها به صحنه تئاتر می‌آیند

۱۷ام بهمن ،

مجموعه تماشاخانه ایرانشهر بزودی با دو نمایش تازه از اصغر خلیلی و صابر ابر و با حضور ستاره های سینمایی میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

به گزارش هنرآنلاین، مجموعه  تماشاخانه ایرانشهرکه هم اکنون نمایش‌های «هملت» به کارگردانی رضا گوران و «تن تن و راز قصر مونداس» از آروند دشت‌آرای را روی صحنه دارد، از اواخر بهمن سال جاری با دو نمایش «۲۱ بار مردن در سی روز» به کارگردانی صابر ابر و بازی مهناز افشار و ستاره پسیانی و «یادداشتی برای سهراب» کار اصغر خلیلی با بازی هنرمندانی چون فرزاد حسنی، کامران تفتی و زری اماد اجراهای خود را تا پایان سال در سالن استاد سمندریان ادامه می‌دهد.

از دیگر عوامل نمایش «۲۱ بار مُردن در سی روز» که از اواسط بهمن ماه پیش فروش بلیت آن در وب پایگاه اینترنتی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌شود، می‌توان به سینا آذین نمایشنامه‌نویس، سجاد افشاریان دراماتورژ، بهاره مصدقیان دستیار کارگردان، امیرحسین دوانی طراح صحنه، سحر ابر طراح لباس، مهرداد متجلی عکاس و ثمین مهاجرانی مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

در نمایش «یادداشتی برای سهراب» هم که روایتگر داستان یک قتل ۳۴ سال است، میلاد حاجی‌زاده به عنوان دستیار کارگردان و میلاد حجتی به عنوان آهنگساز با گروه همکاری دارند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.