“ستاره حیات” بر فراز کوی سعادت آباد می درخشد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

تصویربرداری سریال “ستاره حیات” در کوی فراز سعادت آباد و مسجدی واقع در شهرک غرب ادامه دارد.

فریبا توکلی، تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در حال حاضر ادامه تصویربرداری “ستاره حیات” در منطقه کوی فراز سعادت آباد و مسجد النبی واقع در شهرک غرب ادامه دارد.
وی ادامه داد: تاکنون تصویربرداری لوکیشن های یادگار امام (ره)، زیر پل نیایش، منطقه اسلامشهر و ۱۵ خانه تصویربرداری شده است.
توکلی تصریح کرد: نیما رئیسی، کامران تفتی، حسین خانی بیگ، محسن افشار، تاکنون جلوی دوربین ستاره حیات نقش آفرینی کرده اند .
وی اظهار داشت: ۱۰ آبان فریبا متخصص و ۱۳ آبان نیر حسین محجوب مقابل دوربین حاضر خواهند شد.
توکلی عنوان کرد:فیلم برداری بخش پزشکی و اورژانس این سریال هنوز باقی مانده و همچنین مونتاژ این کار همزمان با تصویربرداری کار در حال انجام است و به طور کلی تصویربرداری ستاره حیات حدود سه ماه به طول خواهد انجامید.
گفتنی است؛ “ستاره حیات” پیرامون زندگی مسئول پایگاه اورژانس به نام سلیمان میلانی می گذرد که “حسین محجوب” ایفاگر این نقش است که در این مجموعه علاوه بر تماشای زندگی خصوصی میلانی به همراه همسر و فرزندانش به زندگی خصوص دو تکنسین به نام سینا و رضا که نقش آن ها را به ترتیب کامران تفتی و نیما رئیس به عهده دارند نیز پرداخته می شود و همچنین در هر قسمت شاهد ماموریت اورژانس نیز هستیم ،ستاره حیات را جواد ارشاد کارگردانی می کند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.