“ستاره حیات” iبه دیباجی جنوبی می‌رود

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “ستاره حیات” در دیباجی جنوبی ادامه دارد.

فریبا توکلی تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص روند تولید مجموعه تلویزیونی “ستاره حیات” گفت: در حال حاضر حدود ۳۵ درصد از تولید این مجموعه انجام شده و در لوکیشن دیباجی جنوبی تصویربرداری‌ آن ادامه دارد.
وی افزود: در این لوکیشن حسین محجوب، فریبا متخصص، فرخ نعمتی و نیما رئیسی جلوی دوربین ظاهر می شوند که صحنه هایی از منزل کاراکتر سلیمان میلانی فیلم برداری می شود.
گفتنی است، داستان “ستاره حیات” که اولین سریال اکشن پزشکی است پیرامون زندگی مسئول پایگاه اورژانس iبه نام سلیمان میلانی می‌گذرد و حسین محجوب ایفاگر این نقش است در این مجموعه علاوه بر تماشای زندگی خصوصی میلانی iبه همراه همسر و فرزندانش iبه زندگی خصوصی دو تکنسین iبه نام های سینا و رضا که نقش های آن را iبه ترتیب کامران تفتی، نیما رئیسی برعهده دارند نیز پرداخته می شود و همچنین در هر قسمت شاهد دو ماموریت اورژانسی هم هستیم.
حسین محجوب، ثریا قاسمی، iبهزاد فراهانی محبوبه بیات، فرهاد بشارتی، هما ارشاد، صفا آقاجانی، نسیم  ادبی، سوگل طهماسبی و فریبا متخصص در این فیلم iبه ایفای نقش می‌پردازند.
لازم iبه  ذکر است جواد ارشاد کارگردان، سینا کرمانی زاده تصویربردار، مجید شریفی دستیار برنامه ریز، فریبا توکلی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی می باشند.
شایان ذکر است مجموعه تلویزیونی “ستاره حیات” در گروه تولید و سریال شبکه سه سیما ساخته می‌شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.