ستاره هالیوود، اوباما را دیوانه خواند!

ستاره هالیوودی که اخیرا به صف حامیان میت رامنی جمهوریخواه پیوسته در میان هزاران نفر ، علنا باراک اوباما را به باد تمسخر گرفت.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، «کلینت ایست وود » هشتاد و دوساله ؛ بازیگر نقش اول فیلم « خوب ؛ بد؛ زشت » کارگردان و ستاره هالیوودی ، که اوایل ماه میلادی جدید به جمع حامیان میت رامنی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیوست، در تجمع بزرگ و اخیر جمهوریخواهان در تمپا ایالت فلوریدا آمریکا برای تمسخر کردن باراک اوباما رئیس جمهور این کشور ، با قرار دادن یک صندلی خالی در کنار خود ، این صندلی را بعنوان رئیس جمهور مورد خطاب قرار داده و انتقادات خود را بیان کرد. کلینت ایست وود گفت: آقای رئیس جمهور ! چگونه به وعده های انتخاباتی خود عمل خواهید کرد؟ چگونه به مردم پاسخ خواهید داد؟ جناب رئیس جمهور ! چه پیامی از شما را به میت رامنی برسانم؟ نمی توانم به رامنی بگویم که مثل شما بدقولی کند. آقای رئیس جمهور شما واقعا دیوانه هستید و به بدی معاون اول خود جو بایدن هستید.
این بازیگر و کارگردان آمریکایی بارها در سخنان خود خطاب به صندلی خالی که به عنوان رئیس جمهور قرار داده شده بود گفت: خفه شو! رویترز اعلام کرد: عبارت « ایست وودینگ» بلافاصله پس از این اقدام بر روی سایتهای اینترنتی از جمله توییتر بهمراه صندلی خالی که در کنار آن حتی حیوانات نیز به چشم می خورند ؛ گنجانده شد.
۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.