ستاره «هری پاتر» در دنباله فیلم ترسناک بازی می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم را همان تیم تولید سازنده فیلم موفق «زن سیاهپوش» می‌سازد.
 

«زن سیاهپوش: فرشته مرگ» را شرکت «همر فیلمز»‌ با همکاری شرکت‌های «ایکسکلوسیو مدیا»، «تالیزمن»، «کراس کریک پیکچرز» و «الاینس فیلمز» تهیه می‌کند.
 

جان کروکر فیلمنامه را بر اساس رمان سوزان هیل نوشته است.
 

دانیل رادکلیف ستاره مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در اولین فیلم «زن سیاهپوش» نقش وکیلی جوان به نام آرتور کیپس را دارد. آرتور برای بررسی اسناد موکل درگذشته‌اش به خانه‌ای اسرارآمیز در منطقه‌ای دورافتاده در بریتانیا سفر می‌کند. او به زودی به نکاتی هولناک درمورد خانه و دهکده پی می‌برد و می‌کوشد راز آن را فاش کند.
 

داستان فیلم جدید چهار دهه پس از فیلم اول روی می‌دهد. دولت در دوران جنگ جهانی دوم خانه ایل مارش را ضبط کرده است. گروهی بچه برای اقامت به این خانه فرستاده می‌شوند که آمدن آن‌ها با اتفاقات ترسناک همراه است.
 

«زن سیاهپوش» به کارگردانی جیمز واتکینز سال ۲۰۱۱ روی پرده رفت و با بیش از ۳۵ میلیون دلار فروش در بریتانیا و ۱۳۰ میلیون دلار فروش در دنیا، پرفروش‌ترین فیلم ترسناک بریتانیایی ۲۰ سال اخیر شد.
 

رادکلیف متولد ۱۹۸۹ در لندن است. هشت فیلم «هری پاتر» شامل «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه»، «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت ۱» و «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت ۲» بیش از هشت میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند.
 

هالیوود ریپورتر / ۱۲ اکتبر / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.