ستارگان سینمای ایران و کشورهای عربی در مسابقه رمضانی

ستارگان سینمای ایران و کشورهای عربی در مسابقه رمضانی

جام جم آنلاین: مسابقه سینمایی «انتم والدراما» در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه بین المللی «آی فیلم» پخش خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین، روابط بین الملل شبکه آی فیلم اعلام کرد مسابقه سینمایی «انتم والدراما» در ۳۱ برنامه یک ساعته در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

در این مسابقه علاوه بر هنر دوبله، پانتومیم و نمایش، اطلاعات سینمایی بینندگان کشورهای عربی درباره سینمای ایران به مسابقه گذاشته خواهد شد.

همچنین بینندگان شبکه آی فیلم در خلال قسمت های مختلف مسابقه «انتم والدراما»، برای نخستین بار تصویر ستارگانی برجسته از سینمای عربی را که درباره سینمای ایران نکاتی بیان کرده اند، مشاهده خواهند کرد.

رقابت شدید ۳۲ گروه از شرکت کنندگان از کشورهای مختلف عربی در قسمت سی و یکم خاتمه خواهد یافت و برندگان نهایی یک خودروی مدل ۲۰۱۲ ساخت ایران را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد تا در کنار پیشرفت هنری، پیشرفت صنعتی ایران نیز در معرض دید بینندگان عرب شبکه آی فیلم در سراسر جهان قرار گیرد.

هیات داوران این مسابقه عبارتند از: خانم تادین خوری ستاره مسیحی سینمای عرب و مظهر الحکیم کارگردان برجسته سوریه و استاد عبدالرحمن ابوالقاسم کارگردان و بازیگر پیشکسوت فلسطینی.

اجرای برنامه را هم ستاره جوان سینمای عربی «یامن الحجله» به عهده دارد.

ارزیابی اطلاعات بینندگان کشورهای عربی درباره آثار نمایشی و ستارگان سینمای ایران، از مهمترین قسمت های این مسابقه خواهد بود.

سینماگرانی برجسته همچون نور الشریف و احمد بدیر و مجدی کامل از مصر، محمد ملص و باسل خطیب و رنا جمول و رفیق السید از سوریه، همچنین پیرداغر از لبنان و تعدادی دیگر از هنرمندان تونسی و عراقی و سایر کشورهای عربی در این مسابقه درباره جایگاه سینمای ایران و ریشه های مشترک فرهنگی و هنری ایرانیان و اعراب سخن خواهند گفت.

هم اکنون تیزر مسابقه در سایت شبکه با نشانی www.Ifilmtv.ir قابل مشاهده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.