ستایش آلگری از مدافعان یوونتوس

۳۱فروردین۱۳،

میلان در حساس‌ترین بازی هفته‌ سی‌وسوم سری A با یک گل برابر یوونتوس تن به شکست داد تا اختلاف این تیم با ناپولی رده دومی به هفت امتیاز افزایش یابد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی عملکرد خط دفاعی یوونتوس را ستود و به انتقاد از مهاجمان تیمش پرداخت. او گفت: مدافعان یوونتوس عملکرد بسیار خوبی داشتند و اجازه خودنمایی را به مهاجمان ما ندادند. با یک گل از روی نقطه پنالتی تن به شکست دادیم. باید آرامش خود را حفظ و در بازی‌های بعدی امتیاز‌های لازم را جمع‌آوری کنیم.

میلان با این شکست ۵۹ امتیاز باقی ماند تا اختلافش با فیورنتینای رده چهارمی به یک امتیاز کاهش یابد. آلگری گفت: نباید نتایج حریفان ما را نگران کند و به خود فشار وارد کنیم. خودمان می‌دانیم که باید امتیازهای لازم را جمع‌آوری کنیم. نیازی به تمرکز روی حریفان نداریم.

سرمربی میلان دربارهٔ عملکرد خط هجومی تیمش در این دیدار گفت: یوونتوس در خط دفاعی نمایش بسیار خوبی داشت. مهاجمان ما نتوانستند روی دروازه‌ بوفون موقعیت ایجاد کنند. الشعراوی عملکرد خوبی به ویژه در نیمه اول داشت. یوونتوس با زدن گل عقب کشید. روبینیو در دیدار برابر ناپولی خوب ظاهر شد ولی در دیدار برابر یوونتوس مجبور شدیم او را مایل به سمت راست به بازی بگیریم. طبیعی بود که بعد از این غیبت بلندمدت اذیت شود.

آلگری در پایان سخنان خود دربارهٔ این سوال که آیا فصل آینده هم در میلان خواهد ماند، گفت: باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. با میلان قرارداد دارم و مشکلی برای حضور در این تیم ندارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.