ستفاده از پهپادهای شناسایی برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فرمانده نیروی زمینی ارتش از استفاده از پهپادهای شناسایی برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه بزرگ روز ارتش که صبح امروز با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور تمام ایده‌های ارتش را تبدیل به محصول کرده و در اختیار نیروها می‌گذارد، گفت: با این وجود ارتش در خصوص تجهیزات در سطح بالایی است و آمادگی کامل دارد.

امیر پوردستان همچنین از استفاده از پهپادهای شناسایی برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها خبر داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تهدیدات صورت گرفته علیه کشور، با تاکید بر اینکه “ارتش تهدیدات مختلف در زمین و هوا و دریا را رصد می‌کند”، گفت: تهدیدات مختلف توسط ارتش رصد شده و توسط کارشناسان مرتبط تحلیل می‌شود و متناسب با آن تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد. من به ملت ایران این قول را می‌دهم که اگر دشمنی بخواهد خیال خام خود را عملی کند، ما با اقتدار در مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به رونمایی از سلاح‌های جدید «محرم» و «اخگر» با بیان اینکه “سلاح محرم توانایی فعالیت علیه بالگرد را داراست”، به تشریح توضیحاتی درباره سلاح اخگر پرداخت و گفت: این سلاح چهار سال پیش تولید شد و در اختیار یگان‌ها قرار گرفت. این سلاح از طریق مهندسی معکوس تولید و در اختیار یگان‌ها قرار گرفته است. بعد از آن ما سلاح ۱۴٫۵ شاهد را تولید کردیم که از رسوب دانشی حاصل از این دو سلاح ما توانستیم سلاح محرم با کالیبر ۵۰ را تولید کنیم.

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.