ستون یکی از بزرگترین پروژه های شهرداری تخریب شد/ سکوت شهرداری محکم تر از ستون های شهری

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

چند ماهی است که محمد باقر قالیباف در انتظار افتتاح بزرگترین پروژه های شهری خود است اما یکی از ستون‌های کاذب همین پروژه که قرار است تبدیل به اتوبان دو طبقه شود، شکسته و افتاده است و به نظر می‌رسد قرار نیست خبری هم از این ماجرا در رسانه‌ها منتشر شود تا شهردار تهران بتواند بهمن‌ماه این پروژه را افتتاح کند و از روی آن به سمت صندلی ریاست جمهوری بپرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، خبرنگار نامه نیوز که در محل حضور داشته، سطح زیرین یکی از ستون‌های کاذب شکسته و هرچند که مهندسان تواسنته‌اند آن را فعلا تعمیر کنند، اما پس از این اتفاق مسئولان معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران و برخی از مسئولان شرکت‌های پیمانکاری برای بازدید به محل حادثه رفته‌اند.

پیش از این هم در چهارم مرداد امسال یکی از جرثقیل ها در پروژه اتوبان صدر واژگون شد و یک نفر کشته شد. پروژه‌ای که گرچه از نظر سرعت عمل در حال رکورد شکستن در کشور است، ولی به نظر می‌رسد از نظر ایمنی در حال مردود شدن است و البته باید امیدوار باشیم که پس از ساخت به سرنوشت اتوبان دو طبقه چینی گرفتار نشود که ناگهان چندصدمتر از آن سقوط کرد.

اگر چنین اتفاقی روی این اتوبان بیفتد بی‌تردید با یک فاجعه ملی مواجه‌ایم و البته معلوم نیست انحصار رسانه‌ای کاپیتان قالیباف آن زمان چگونه می‌خواهد این خبر را محو کند و کور.

قالیباف به همراه تیم مهندسی‌اش بزرگراه طبقاتی صدر خرداد پارسال شروع کرد و تابلویی گذاشت که نشان می‌داد که تا سال آینده این پروژه تمام می‌شود و به تونل نیایش می‌رسد. بسیاری هم که شایعه کردند قالیباف می‌خواهد استعفا دهد حواس‌شان نبود، این پروژه‌ها در کنار تونل امیرکبیر و  ساماندهی میدان امام حسین تا شهدا چه اهمیتی برای کلیددار شهر تهران دارد.

این است که قالیباف فعلا بر صندلی مدیریت شهر نشسته است تا این پروژه‌ها را تمام نکند خیال ندارد در خیابان پاستور دفترش را برپا کند. البته اگر بتواند شوق و هیجان خود را برای اهمیت دادن به کیفیت ساخت چنین پروژه‌هایی کنترل کند و کمی هم به جای سرعت به ایمنی و قابل اعتماد بودن این پروژه‌ها فکر کند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.