سجادی:به کارنامه ورزشی احمدی‌نژاد ۲۰می‌دهم

۱۸خردادماه،

 حمید سجادی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: کار اجرایی خالی از نقص نیست. کارشناسان ورزشی باید مسائل ورزشی را بررسی کنند اما نتایج در حوزه ورزش راضی کننده بوده است، هم از نظر نتایج در میدان، زیرساخت‌ها، پیشرفت علمی، توسعه مراکز علمی،‌ ورزش بانوان، تولید علم و نیروی متخصص، نیروهای مسلح، ورزش شهروندی، رشد و پیشرفت زیادی اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای از رؤسای جمهور قبلی ورزش این همه در جامعه جا باز نکرده بود. رئیس‌ جمهور پیگیر برنامه‌هایش در ورزش بود و بر همین اساس هم افق المپیک و بازی‌های آسیایی را ترسیم کرد و به ما گفت که رتبه دوم را در مسابقات نشانه بروید. ایشان هم می‌داند که این کار بسیار سخت است اما می‌گوید به کم قانع نشوید. در چشم‌انداز ۲۰ ساله، ورزش جایگاه مشخصی داشت.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه چه نمره‌ای به ورزش دولت می‌دهد،‌گفت: من به سهم خودم نمره بالایی می‌دهم البته چون چهار سال معاون ورزشی بودم می‌گویند به خودش نمره داده است اما من دوست داشتم ورزش را ارزان کنیم یا حداقل ورزش گران‌تر نشود زیرا طبق قانون اساسی هم ورزش باید رایگان باشد. احمدی‌نژاد هم نظرش این بود که ورزش گران نشود. کارهای ناتمام زیاد داریم، دوست داشتم باشگاه‌های ما دیگر زیان‌ده نباشند.

وی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس بدهی‌های نامعلوم دارند، نه بدهی زیاد، شاید اگر میزان بدهی‌ها به طور دقیق مشخص شود با ارقام و اعداد سنگینی روبرو شویم ولی من به کارنامه دولت احمد‌ی‌نژاد در ورزش نمره ۲۰ می‌دهم. بیشترین حمایت‌های مادی از ورزش در زمان ایشان بود. بیشترین پول در ورزش در زمان ایشان آمد. احمدی‌نژاد ملاقات‌های زیادی داشت. بازدید‌های سرزده و بدرقه تیم‌های المپیک و پارالمپیک در ادوار مختلف، وقت رئیس‌ جمهور دقیقه‌ای محاسبه می‌شود و ایشان برای ورزش وقت زیادی گذاشتند.

سجادی تصریح کرد: مصوبات ساماندهی زندگی قهرمانان و همچنین در اختیار گذاشتن مجموعه‌های ورزشی به قهرمانان از جمله اقدامات رئیس ‌جمهور بود، البته قرار نیست مکان‌های ورزشی را مجانی به آنها بدهیم بلکه با قیمت پایین این مجموعه‌ها به ورزشکاران داده می‌شود. همین امروز یکی از بازیکنان به رئیس ‌جمهور گفت که می‌خواهد یک مجموعه ورزشی را در اختیار بگیرد تا پس از پایان ورزشش آن را اداره کند. احمدی‌نژاد هم به وزیر ورزش گفت که این مسئله را پیگیری کند و به بنده هم امر فرمود، البته قرار نیست مجموعه ورزش آزادی را بدهیم بلکه شاید یک استخر یا سالن ورزشی مد نظر است.

وی در مورد نتیجه دیدار ایران و لبنان گفت: حتماً پیروز می‌شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.