سجادی گزینه مناسبی در حوزه ورزش و جوانان است

فروردین ۱۴۰۳

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: خوشحالیم فرد معرفی شده به مجلس دارای سوابق بسیار درخشانی در حوزه ورزش است، و امید داریم سجادی پس از کسب رأی اعتماد بتواند مسائل جوانان را از حاشیه خارج و در رأس کار قرار دهد.

“علی بیانی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، با بیان اینکه  حساسیت مجلس نسبت به وزرایی که تصدی امور جوانان را برعهده دارند، قابل تحسین است،‌ گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم بعد از رد دو وزیر پیشنهادی قبلی، فردی به مجلس معرفی می‌شود که دارای سوابق درخشانی در حوزه ورزش است، همچنین بحث مهم در این مقوله داشتن مدرک مرتبط با حوزه ورزش است که همین امر سجادی را از دیگر دو گزینه پیشین متمایز می‌کند.
 
بیانی با توجه به اتفاقات خوب رخ داده در دولت یازدهم مطرح کرد: خوشحالیم که در این دولت به وزارت‌خانه ورزش و جوانان بسیار توجه شده و فرد کارآمدی را در این حوزه معرفی کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه متأسفانه در این چندسال سابقه تشکیل وزارت‌خانه ورزش و جوانان توجه زیادی به آن نشده است،‌ تصریح کرد: امید داریم با حضور سجادی در وزارت‌خانه ورزش و جوانان مسائل مهم جوانان از حاشیه خارج شده و در راس امور این وزارت‌خانه قرار گیرد.
 
بیانی در پایان اظهار امیدواری کرد که سجادی با گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان بتواند با ارائه راهکارهای منطقی و جدید مسائل جوانان در حوزه ورزش و جوانان را توأمان حل و فصل کند.
 
گفتنی‌است، “نصرالله سجادی” فردا یکشنبه ۱۹ آبان‌ به عنوان وزیر پیشنهادی دکتر حسن روحانی برای گرفتن رأی اعتماد تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس می‌رود.
 
انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.