سجادی:حضورم در فوتبال یک شوخی است/ منتظر خبرهای خوبی در مورد اساسنامه‌ها باشید

۳۰م آذر ،

معاون وزارت ورزش و جوانان حضورش در ریاست فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و گفت: فکر می‌کنم این مساله یک شوخی و جک است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سجادی در حاشیه بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کفاشیان در مجمع بهمن‌ماه از ریاست فدراسیون فوتبال کنار می‌رود و شما رییس خواهید شد اظهار کرد: بارها این طور صحبت‌ها و مطالب کذب و شایعه و مواردی که اصلا به نفع ورزش نیست منعکس می‌شود که اگر بخواهیم در هر رشته به صورت تخصصی به فدراسیون برویم بهتر است به رشته خودش باشد. نمی‌دانم که این مسائل را از کجا می‌آورید. خودم هم بسیار تعجب کردم. بسیار هنر کنم مسوولیتی که دارم را انجام دهم.

او افزود: اکنون هم که با عنوان خدمتگزار ورزش و مردم در همین پستی که دارم فعالیت می‌کنم و همین قدر که بتوانم این‌جا وظایف و تکالیف سنگینی که دارم را انجام دهم، فکر می‌کنم مردم راضی‌تر باشند و فکر می‌کنم این خبر حضور در آن‌جا (فدراسیون فوتبال) جک و شوخی است.

معاون وزیر ورزش در مورد زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: تا کنون هیچ برنامه‌ای در این‌باره تدوین نشده و مهم این است که اکنون کاری کنیم آرامش به ورزش بازگردد و تنش‌ها کم‌تر شود. مسوولیت‌ها در این بخش مهم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جودوی ایران تعلیق است؟ گفت: خیر. الحمدالله این اتفاق نیفتاده و هیچ مشکل خاصی در مورد جودو وجود ندارد. سوالات و ابهاماتی بوده که پاسخ داده شده است. البته خارجی‌ها هم بارها گفته‌اند که وقتی از داخل با ما مکاتبه می‌شود، ملزم هستیم پیگیری کنیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که فدراسیون جهانی جودو مساله پرداخت رشوه توسط یکی از مسوولان فدراسیون ایران را مطرح کرده و آیا وزارت خانه این مسدله را پیگیری می کند، گفت: ابهاماتی بود که پیگیر هستیم. مکاتبه کرده‌اند، مذاکرات تلفنی و حضوری داشته‌اند و مشکل خاصی وجود ندارد. با رییس فدراسیون جودو هم که صحبت می‌کردم گفت همه چیز خوب است.

وی در مورد تدوین اساسنامه‌های تازه و ارسال به فدراسیون‌های جهانی گفت: این تغییر از زمان سعیدلو آغاز شد و زمان عباسی هم ادامه دارد. چون بحث وزارت ورزش است و همه جای اساسنامه‌ها سازمان تربیت بدنی نوشته شده باید آن را تغییر دهیم. تغییر کار در این بخش انجام شده به‌زودی خبرهای خوبی می‌شنوید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.