سجادی: خبر تازهی از انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم

۳۱فروردین۱۳،

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از نشست مسئولان وزارت ورزش با روسای فدراسیون‌ها؛ دربارهٔ اختصاص سه دوازدهم بودجه به فدراسیون‌ها، چگونگی برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید سجادی معاون وزیر ورزش وجوانان در نشست مسئولین وزارت ورزش با روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: خبر تازهی از چگونگی برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم. فقط دو سه روز پیش که موضوع را پیگیری کردم آقای افشارزاده گفتند که مشکل خاصی وجود ندارد و آخرین اصلاح هم انجام شده. امیدواریم که پاسخ از IOC بیاید و اساسنامه نهایی شده پس از تشکیل جلسه فوری مجمع مثل فدراسیون فوتبال تاریخ برگزاری انتخابات تعیین شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما کاندیدا می‌شوید گفت: ۶ دفعه این سوال را ازمن پرسیده‌اند. دیگر نخ‌نما شده است. برای گزینه‌ها عجله نکنید تا این اساسنامه بیاید و تاریخ انتخابات معلوم شود. همه چیز آن موقع روشن خواهد شد.

سجادی در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگاران دربارهٔ مشکل مالی فدراسیون‌ها گفت: در حال حاضر سه دوازدهم بودجه قرار است به دستگاه‌ها اختصاص پیدا کند ان‌شاءالله این مقدار برای وزارت ورزش هم می‌آید و با حضور جناب آقای ساور و خانم اکبرآبادی در جلسه‌ای این بحث را به نسبت برای هر فدراسیون پیگیری می‌کنیم. جدول تخصیص بودجه برای فدراسیون‌ها مشخص شده و پس از تزریق بودجه سه دوازدهم، به سرعت این کار را پیگیری می‌کنیم. ان‌شاءالله فدراسیونها با قول مساعدی که جناب وزیر دادند بسیار زود شارژ می‌شوند. من فکر نمی‌کنم هیچ جای نگرانی وجود داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان دربارهٔ حاشیه به وجود آمده برای میزبانی استقلال و سپاهان و حاشیه‌هایی که از سوی عربستان به وجود می‌آید اظهار کرد: با کفاشیان در این باره صحبت کردم. او به من اطمینان داد که جای مشکلی نیست.

حمید سجادی در پاسخ به سوال خبرنگار تخصصی حوزه والیبال دربارهٔ اینکه چرا پاداش ملی‌پوشان را پس از صعود به لیگ جهانی پرداخت نمی‌کنید و گلایه آن‌ها را پاسخ نمی‌دهید تاکید کرد: داورزنی این موضوع را پیگیری کرده است. من هم پیگیری کرده‌ام. ان‌شاءالله ما هم از خجالت آن‌ها درمی‌آییم. من به سهم خودم پیگیر این موضوع هستم. دکتر عباسی هم علاقه دارد که هرچه زودتر این اتفاق بیفتد. ان‌شاءالله پس از بازگشت وزیر از سفر استانی این تکالیفی که عقب افتاده را انجام خواهیم داد. من خودم نمی‌خواهم بگویم شرمنده این دوستان هستم ولی واقعا تیم ملی والیبال ایران افتخار بزرگی را کسب کرد و من در همه مجامع فدراسیون‌های ورزشی هر جا نشسته‌ام از کار بزرگ آن‌ها یاد کرده‌ام. ما خودمان می‌فهمیم که چه اتفاقی افتاده، حق آن‌هاست که تشویق شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.