سجادی: طالقانی عضو مجمع نبود و نتوانست وارد جلسه شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش ممتاز؛ نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوان و ورزش باستانی و انتخاب فرهاد طلوع‌کیان به عنوان رییس این فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. او ابتدا در واکنش به عدم اجازه ورود به محمد رضا طالقانی سرپرست سابق فدراسیون به این مجمع گفت: «در این مجمع فقط اعضای دعوت شده بودند و از آنجایی که آقای طالقانی عضو مجمع نبود، اجازه حضور پیدا نکرد. این مسئله تازهی نیست و پیش از این هم در در سایر مجامع هیچ یک از سرپرستانی که کاندیدا نبودند، اجازه ورود نداشتند.»

او در پاسخ به این سوال که طالقانی از سوی وزارت ورزش به این مجمع دعوت شده بود اما اجازه ورود به او داده نشد، گفت: «فدراسیون اعضا را دعوت می کند نه وزارت ورزش. به هرحال با ایشان و همه کسانی که به عنوان سرپرست در فدراسیون ها زحمت کشیدند تماس گرفتیم و از آنها تشکر کردیم.»

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش همچنین در مورد اخراج صالحی رئیس هیات استان مرکزی گفت: «از انتخابات این هیات شکایت شده و چون رسیدگی به آن هنوز به پایان نرسیده، کتبا ابلاغ شده که حکم ریاست این هیات صادر نشود. من پیش از آغاز جلسه از ایشان خواهش کردم که مجمع را ترک کنند اما آقای صالحی توجه نکرد و مجبور شدم که در آغاز مجمع ایشان را اخراج کنم.»

سجادی در مورد غیبت بهرام افشارزاده نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع گفت: «آقای افشارزاده روز قبل با من تماس گرفت و گفت به برای بازی های غرب آسیا امروز در کیش حضور دارد. به هر حال نماینده کمیته ملی المپیک هم مانند سایر اعضای یک رأی دارد و رأی اکثریت مهم است.»

او دربارهٔ مشکلاتی که در انتخابات کمیته ملی المیپک به وجود آمده گفت: «این مسائل برای کمیته ملی المپیک است و من نمی‌توانم در مورد آن نظر بدهم. فقط می‌خواهم بدانم در کجای دنیا ۳۳ روز مانده به ثبت‌نام کاندیداها آئین‌نامه تصویب می‌شود؟ آنها که این کار را کردند باید خودشان جوابگو باشند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.