سجادی: وزنه برداری از پرافتخارترین فدراسیون ها در ورزش کشور است

۲۳ آبان ،

فدراسیون وزنه برداری از موفق ترین فدراسیون های ورزشی کشورمان طی یکی دو سال اخیر بوده و در المپیک با کسب ۴ مدال سببات عزت و افتخار کاروان ورزشی ایران و همه ایرانیان عزیز شد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشیممتازنیوز، سید حمید سجادی معاون ورزش قهرمان و حرفه ایی وزارت ورزش و جوانان با بیان مطلب فوق در مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری که در سالن همایش های وزارت ورزش برگزار شد، افزود: فدراسیون وزنه برداری با مدیریت خوب و به کار گیری کادری مجرب و ایرانی با یک دورخیز دوساله کار خود را برای المپیک لندن آغاز کرد و اینکار هم بسیار با برنامه و هدفمند صورت گرفت که نتیجه آن را در المپیک لندن با درخشش ۴ وزنه بردار ملاحظه کردیم.

وی افزود: حقیفتا جادارد از طرف وزارت ورزش و جوانان و از طرف مردم خوب ایران از مجموعه فدراسیون ،کادر فنی و قهرمانان خوبمان در وزنه برداری نهایت تشکر را داشته باشم به خصوص که کوروش باقری سرمربی موفق وزنه برداری به همراه آقای محمد بنا نائل به نشان افتخار از دست رییس جمهوری شدند.

این نشان های افتخار واقعا مایه افتخار خانواده ورزش است و ارزش بسیار بالایی دارد که از این بابت هم به خانواده وزنه برداری باید تبریک گفت.

سجادی اضافه کرد: با هر مدالی که شما قهرمانان در المپیک کسب می کردید انگار ما یکبار دیگر متولد می شدیم و شور و شوق عجیبی در کشور از این بابت بوجود آوردید و امیدوارم این فضا بازهم در میادین مهم آینده ادامه یابد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ایی وزارت ورزش و جوانان در پایان افزود: دو هدف مهم اکنون پیش روی فدراسیون وزنه برداری است که حتما هم دوستان ما در فدراسیون برنامه ریزی برای این دو مورد را آغاز کرده اند ، یکی بازی های آسیایی ۲۰۲۲ اینچوان و دیگری که هدف بزرگتری هم هست بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو است که بسیار سریع فرا می رسد، انشاء الله که در این دو میدان بزرگ هم به لحاظ کمی و هم کیفی بازهم قهرمانان وزنه برداری ما افتخار آفرین باشند.

در ابتدای این مجمع حسین رضا زاده رییس فدراسیون وزنه برداری در گزارش تفسیریی کوتاه از روند برنامه های فدراسیون وزنه برداری گفت: از سال ۹۰ دقیقا برنامه های فدراسیون با هدف موفقیت در المپیک تنظیم و به اجرا در آمد و ما در همه رده های سنی طی دو سه سال قبل در میادین آسیایی و جهانی عناوین و مدال های ارزشمندی را کسب کرده ایم که اوج این موفقیت ها در المپیک لندن بود که با کسب ۴ مدال با یک سرمربی ایرانی بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری را در المپیک ها رقم زدیم.

وی افزود: در سایرموارد نیز با خرید یکصد دستگاه میله و وزنه و توزیع آنها در استانها سببات رشد و شکوفایی وزنه برداری را در سراسر کشور فراهم کردیم اما از وزارت ورزش و جوانان می خواهم که بیشتر کمک کند تا در این زمینه بتوانیم توسعه بیشتری در همه موارد داشته باشیم.

رضا زاده به افتتاح خانه وزنه برداری اصفهان اشاره کرد و افزود: بزرگترین و مجهز ترین خانه وزنه برداری خاور میانه در اصفهان افتتاح کردیم که در کنار آن یک خوابگاه مجهز هم درست شده که این خانه می تواند خدمات بسیاری به وزنه برداری کشور کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.