سجادی: کسب سهمیه های المپیک نشانه حیات بوکس در ایران است

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بوکس

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در نگاه جدید به بوکس باید جدی‌تر باشیم و زمینه لازم برای رشد و گسترش این رشته ورزشی را فراهم کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید سجادی در مجمع فدراسیون بوکس اظهار داشت: به نوبه خودم به تمام نفراتی که سهمیه المپیک را کسب کردند مجددا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در المپیک لندن نیز موفقیت‌های بوکس تکرار شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جا دارد از اخلاق مثال ‌زدنی بوکسور‌ها تعریف کنم چرا که چند بار با روزبهانی و مظاهری در کمیته ملی المپیک دیدار داشتم و مجذوب ادب و منش پهلوانی آن ها شدم.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات پیش روی ورزشکاران گفت: جدول رسمی بیمه شده‌های ورزشکاران ما در سال ۸۸، ۱۷ هزار و یک نفر بود که این رقم در سال ۸۹، به ۱۶ هزار و ۷ نفر و در سال ۹۰، به ۱۵ هزار و ۳۲۵ نفر کاهش یافت و ما این موضوع را شفاف اعلام کردهیم. خیلی از ورزشکاران ما هستند که از خدمات بیمه بهره مند نیستند که باید برای تحت پوشش قرار گرفتن آن ها برنامه‌ریزی کنیم.

سجادی در مورد پیشرفت بوکس ایران در سال های اخیر گفت: این تعداد کسب سهمیه المپیک نشان می‌دهد که بوکس در ایران زنده است و در مورد نگاه جدید به بوکس باید جدی‌تر باشیم و زمینه لازم برای رشد و گسترش این رشته ورزشی را فراهم کنیم.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون فدراسیون بوکس با حضور حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، روسای هیات‌های ورزشی بوکس، رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون بوکس و به منظور بررسی و تصویب تقویم ورزشی، ارائه گزارش بازرسی و سایر مشکلات پیرامون رشته ورزشی برگزار شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.