سحر دولتشاهی از رامبد جوان می‌گوید

سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان که وقتی او را در سریال «خانه سبز» می‌بیند از او خوشش می‌آید و بعد از آن همیشه کارهایش را دنبال می‌کند تا اینکه چرخ زمان می‌گردد و همه دنیا دست به دست هم می‌دهند تا این زوج خوشبخت سر راه هم قرار بگیرند و دختر داستان ما با مرد رؤیاهایش ازدواج کند.

 

درباره آشنایی با همسرتان، رامبد جوان، بگویید. قبل از آشنایی نزدیک درباره او چه نظری داشتید؟

رامبد جزو بازیگرانی بود که همیشه کارش را دنبال می‌کردم. یادم هست وقتی «خانه سبز» را می‌دیدم خیلی از او خوشم می‌آمد. اینطور نبود که بگویم می‌دانستم یک روز قرار است با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم؛ اما همیشه احساس خاصی داشتم. به‌نظرم آدم مثبت و دوست‌داشتنی‌ای می‌آمد. دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می‌شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید.

کم‌کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید. من همیشه به ازدواج کردن معتقد بودم. انگار ازدواج خودش پیش می‌آید و آنطور نیست که خیلی برایش برنامه‌ریزی کرد. من می‌دانستم دوست دارم تشکیل خانواده بدهم و خانواده خودم را داشته باشم و همیشه به چشم یک کار خلاقانه به آن نگاه می‌کردم و خوشبختانه پیش آمد. از قبل نسبت به ازدواج پیش‌داوری نداشتم، می‌دانستم و از دیگران هم شنیده بودم که وقتی پیش می‌آید خودت می‌فهمی که درست است و واقعا برای من هم همین‌طور بود. برخی ملاک‌های کلی داشتم مثل اینکه خیلی اختلاف  طبقه اجتماعی و اقتصادی و سنی عجیب و غریب وجود نداشته باشد.

این پیوند باعث پیوند کاری شما هم شده است؟

ترجیح می‌دهم که هر کدام مسیر خودمان را در کار داشته باشیم. اینکه ما زن و شوهر هستیم به این معنی نیست که همواره باید با هم کار کنیم؛ هرچند به هر حال احتمال همکاری بین ما زیاد پیش خواهد آمد، ولی هر دو خیلی حرفه‌ای به قضیه نگاه می‌کنیم. یعنی درست است ما در خانه‌مان خیلی درباره کار با هم صحبت می‌کنیم ولی سرکار واقعا شغلمان است و به آن حرفه‌ای نگاه می‌کنیم.

این حرفه ای یعنی چه؟

سعی می‌کنم زندگی‌ام را مدیریت کنم چون به‌نظرم سیاست لازمه روابط است و بهترین سیاست را هم صداقت می‌دانم. در رابطه زناشویی‌ هم همیشه آنطور که فکر کردم درست است عمل کردم. خیلی وقت‌ها مشکلاتی  بوده که سعی کردم به رامبد منتقل نکنم و خودم حل کنم. اما اصولا وقتی با رامبد کار می‌کنم انگار مسئولیت مضاعفی نسبت به کارهای دیگرم دارم چون مرتب باید حواسم باشد که زن کارگردان نباشم و فکر نکند من به واسطه او آنجا هستم. شاید من در کارهای دیگر خیلی راحت نظر بدهم، مخالفت یا بدقلقی بکنم و… اما سرکار رامبد خیلی رعایت می‌کنم چون آدم‌ها از قبل یک گاردی در این مورد دارند.


یک مرد پر از زندگی

بعد از اینکه رامبد به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد بعد هم خواستگاری انجام شد اما عروسی و مراسم دیگر را به آن شکل مرسوم و مفصل نگرفتیم و جشن ازدواجمان خیلی کوچک، مختصر و مفید بود. ما تصمیم گرفتیم سفر برویم و سفرهای خوبی هم رفتیم. واقعا نمی‌دانم مهم‌ترین ویژگی رامبد که به او اعتماد کردم چه بود. چیزی که می‌دانم رامبد به‌شدت بامحبت و پر از زندگی است و این روحیه‌اش من را تحت‌تأثیر قرار داد و هنوز هم مرا تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.


dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : آیا رامبد جوان از سحر دولت شاهی طلاق گرفته و با نگار جواهریان ازدواج کرده!؟

dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : نگار جواهریان با انتشار عکس خصوصی خود با رامبد جوان ازدواجش را تائید کرد


همسایه‌های عزیز ما

سعی می‌کنم بتوانم در قلب این بی‌نظمی، نظم خاص خودم را ایجاد کنم. مثلا خیلی دوست دارم ساعت خواب منظم و درستی داشته باشم چون به‌نظرم خواب کافی در زمان خودش و بموقع در سلامت بدن بسیار مؤثر است. گاهی که خیلی سرکار هستم، می‌بینم این بی‌خوابی و بدخوابی چقدر آدم را کسل و خسته می‌کند. خیلی وقت‌ها می‌شود رامبد شب کار است و من روز کار هستم سعی می‌کنم بین آنها نظمی ایجاد کنم و زمانی برای خودمان بگذارم؛ حالا نمی‌دانم چقدر موفق هستم. خانواده‌ام خیلی برایم مهم هستند. خوشبختانه تقریبا با پدر و مادرم همسایه هستیم و سعی می‌کنم فاصله زیادی بین دیدارهایمان نیفتد همین‌طور برای خانواده همسرم وقت می‌گذارم و خیلی هم دوست‌شان دارم ولی تا جایی که بتوانم و امیدوارم جاهایی هم که نمی‌توانم همه آنها ما را ببخشند؛ اما به هر حال خانواده‌ها از اولویت‌هایم است.


خلاقیت در زندگی زناشویی‌

دغدغه‌های مهمی در زندگی دارم. همانقدر که دوست دارم در کارم موفق باشم، دوست دارم درست و خلاقانه زندگی کنم. به‌نظرم هنرمند بودنم نباید تنها در شغلم و محدود به کارم باشد،  باید زندگی هنرمندانه داشته باشم؛ به خصوص اینکه من به دلیل کارم معذوراتی دارم. مثلا کارم از نظر زمانی بی‌نظم است و خیلی چیزها روی روال و مسیر زندگی معمول نیست،   بنابراین من باید تصمیم‌هایی بگیرم که همه چیز را در زندگی‌مان سالم، تازه و سرحال نگه دارم و اگر بتوانم در این رابطه موفق باشم برایش ارزش قائلم. زندگی شخصی را تازه نگه‌داشتن و خوشبختی را در آن جاری کردن کار آسانی نیست و هوش و خلاقیت می‌خواهد. بعضی وقت‌ها به رامبد می‌گویم خوشحالم آدمی هستم که شب راحت می‌خوابم. خوشحالم کارهایی را کردم که به آنها اعتقاد داشتم و مرزهایی که برای خودم قائل بودم را رد نکردم.


حتما بچه‌دار خواهم شد

من خیلی دوست دارم بچه داشته باشم یعنی شکی در این‌باره ندارم. ولی شاید جسارتم کم شده،  مثلا تهران خیلی من را می‌ترساند، فکر می‌کنم این شهر هر روز ترسناک‌تر می‌شود. با خودم فکر می‌کنم حاضری بچه‌ای را به دنیا بیاوری که برای رفتن به پارک یا خانه مادربزرگش ۳ساعت در راه رفت و برگشت باشد؟ تا ۱۰سال دیگر در این هوا می‌توان نفس کشید؟! از این‌جور چیزها و از پاسخ این پرسش‌ها می‌ترسم. تصمیم بچه‌دار شدن را دارم ولی می‌خواهم سعی کنم شرایط بهتری برای آمدن او ایجاد کنم.

زندگی سالم ما

ورزش عضو همیشگی زندگی‌ام است اما میزان آن بستگی به وقتم دارد؛ حالا از یک پیاده‌روی ساده بگیرید تا  اگر برسم یک ساعتی یوگا کنم یا شنا بروم و… به ورزش خیلی اعتقاد دارم. خیلی وقت‌ها اگر فعالیت بدنی نداشته باشم اصلا مغزم کار نمی‌کند. کلا  از بدنم مراقبت می‌کنم البته نمی‌توانم  صد درصد بگویم همیشه حواسم است اما حداقل وقتی در خانه هستم حواسم به برنامه غذایی‌‌مان هست و سعی می‌کنم غذای‌مان سالم باشد و در برنامه غذایی‌مان حتما انواع سبزی و مواد سالم باشد چون به هر حال سلامت و مراقبت از بدن برای ما با توجه به شغلی که داریم لازم است یعنی به نوعی بدن ‌ما ابزار کارمان است، بنابراین همیشه باید سالم و سرحال باشیم؛ حتی وقتی سرکار نیستیم چون هر لحظه ممکن است کار پیش بیاید. نمی‌توانم خودم را رها کنم زیرا اشتباه محض است.

dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : آیا رامبد جوان از سحر دولت شاهی طلاق گرفته و با نگار جواهریان ازدواج کرده!؟

dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : نگار جواهریان با انتشار عکس خصوصی خود با رامبد جوان ازدواجش را تائید کرد

تا این لحظه ۱۰۴نظر ثبت شده
  1. هموطن:

    واقعا از اینهمه نظرات متعجب شدم هر کسی قاضی شده واسه خودش یکی از روی عشق یکی تنفر یکی هم معلم اخلاق شده واقعا چرا بنظراتتون کمی فکر نمیکنید که اگه بعدها اومدین خوندین خجالت نکشین؟!!
    اولا کسی اصل ماجرا رو نمیدونه حدسیات و رضیات هم همیشه هست تهمتها و قضاوتهای جانبد ارانه خوب بد همه بی ارزشند و گاه اسیب زننده ولی اگه بخواهم مثل بقیه پیشنهادی کنم نظری بد هم اینست که دنیای افراد مشهور بخصوص بازیگرها که اغلب مشکلات شخصیتی د ارند بدلیل شغل خاص که باید در یک سال چند نقش بازی کنند ناخوداگاه الوده بیماری های شخصیتی میشوند نمیگویم بیمار هستند خیر بلکه مشکلات شخصیتی دارند و واقعا نیاز به تغییرات روحی مکانی خانوادگی دارند واقعا بیاییم از زاویه نگاه یک باز یگر بهشون نگاه کنیم خودتون و بزارید جای اونها میزان اختلاط جنسیتی بین اونها بدلیل شغل خاصشون میزان شهرت و مزایا و معایبش و ببینید واقعا اینها مجبورند کارهایی بکنند تا اینهمه استرس تخلیه بشود که سالم ترینش تعویض همسر است بر ای ما قبح دارد برای انها ضرورت است ولی هرگز بازیگرها نمیتوانند الگو ی حتی فرزندانشان هم باشند مگر استثناهایی انگشت شمار انهم شاید باشد نمیدانم بازیگر ی و دنیای عجیب ان را شماها و ماها د رک نکرده ایم برای همین ناراحتیم چرا انها مانند ما نیستند این تصورات غلط است من موافق تعویض مکرر همسر نیستم ولی از دید واقعیتگرایی نگاه کردم

  2. sina:

    می دونید چی رامبد جوان خنده دار اینکه جواهریان به خنده دوانه دعوت کرد و اطرافش بالا پایین می پرید

  3. جلالی:

    اگه میتونید منو کمک کنید تا بتونم جهزیه خواهرم رو تکمیل کنم ۶۲۷۴۱۲۱۱۶۳۵۰۲۷۰۱

  4. سهیلا:

    خدا همه رو ب راه راست هدایت کنه

  5. rahele:

    من راجع ب اینا اصلا قضاوت نمیکنم چون اصل هنرشونه ک در معرض دید میذارن و من هم این هنرشون رو خیلی دوست دارم زندگی شخصیشون برمیگرده ب سبک زندگی و فرهنگ و عقاید خودشون حالا چه درست چه غلط‌. فقط میخواستم یه نکته ای بگم اونم اینکه من قبلا خیلی شنیدم سحر دولتشاهی بخاطر رامبد جوان معروف شده ولی همین ادم الان سر از کن در اورده!!! خیلی ماه و مهربون و سنگینه و همچنین صبور امیدوارم به هر چی که لایقشه برسه

  6. م:

    چطور می تونید این قدر راحت دیگران رو بدون هیچ شناخت از زندگی خصوصی آنها قضاوت کنید ؟؟؟؟؟
    زندگی خصوصی هر کسی به خودش مربوطه .مسائلی مثل ازدواج به خود طرف بر میگرده اما مسائلی هم وجود دارد که به کل جامعه بر میگرده مثل پوشش بازیگران .این رو هم از نظر الگو بودن نمی گم بازیگران و کلا هر ادم غیر معصومی الگوی قرار نمی گیره الگو کسی هست که همه ی همه ی کارهاش بدون نقص باشه پس نگین دیگه الگوی ما نیستی
    زندگیش هم به خودش مربوطه
    ما اگر این وقتی رو میداشتیم پشت سر این و اون تازه بدون اطلاع کامل حرف میزدیم به زندگی خودمون می رسیدیم و خودمون رو اصلاح میکردیم تاحالا امام زمان ظهور کرده بود

  7. بچه مثبت:

    ما منتظر چهارمی هستیم هیجا نمیریم همین جا هستیم
    رامبد اگه یکی دیگه بگیری با اختلاف میای صدر جدول
    چهار تاییا، شیشتایا

  8. بچه مثبت:

    ما منتظر چهارمی هستیم هیجا نمیریم همین جا هستیم
    رامبد اگه یکی دیگه بگیری با اختلاف میای صدر جدول

  9. الهام:

    آقا رضا، حنیفا خانم خودشو دست بالا نگرفته بلکه جوگیر شده و به قول مهشید خانم: دروغ کنتور نمیندازه.

  10. حنیفا:

    درباره ی رامبد اینطوری نگین قاطی میکنما.من با اینکه ۲۰سالمه و دانشجوی پزشکی هستمو موقعیت خوبی دارم رامبد بخواد زن چهارمش میشم!من عاششششق رامبدم.حتی اگه هزارتا زن بگیره ب هیچ کس مربوط نیس

    • رضا:

      مطمئن باش تو را نمیاد بگیره—زیاد خودتو دست بالا نگیر

  11. رامین جوان:

    بنده یکی ازفامیل های نزدیک آقای رامبدجوان هستم.
    چیکاربه کار زندگی مردم دارین.والا بیکارین شماها

    • مهشید:

      آقای رامین جوان، دروغ که کنتور نمیندازه.

  12. نگار:

    شما که توی برنامه مردم را به راه راست هدایت میکنی یه وقت هم به اصلاح کردن خودت بزار خواهشا خخخخخخخخخخ

  13. شراره آرمانی:

    سلام برای من همه هنرمندان عزیز کشورم گرامی و قابل احترام هستم و بخودم اجازه نمی دهم در مورد زندگی خصوصی و شخصی آنها قضاوت کنم و همانطور که شایسته نمی دانم کسی در زندگی شخصی خودم وارد شود این جور قضاوتها را هم در مورد دیگران چه هنرمند و چه هرکس دیگری شایسته نمی دانم بگذاریمزندگیشان را هر جور که دوست دارند بگذرانند و به صرف هنرمند بودنشان اجازه هر مداخله ایی را به زندگی خصوصی آنها را بخودمان ندهیم و به هنرشان فکر کنیم و اینکه چقدر ما را از این روزمرگی رها می کنند هر هنرمندی در جایگاه هنری که به مردم کشورش عرضه می کند قابل احترام است بیاید حریم های خود را بشناسیم و اینقدر به یکدیگر توهین نکنیم مهربان باشیم و یکدیگر را دوست بداریم. عزیزان هنرمند دوستتان دارم و برایتان آرزوی موفقیت و سعادت و سلامتی در تمام ایام زندگی هنری و شخصیتات دارم دوستتان دارم بی نهایت

  14. ایلیا:

    شماها رامبد رو بخاطره خودش دوش نداریدبخاطره برنامه هاش وگرنه این شایعات روباور نمیکردیدبه نطر من هیچ شایعتی که میشنویدروتا باچشتوندید باور نکنیدازمن گفتن بود

    • محمد:

      شاید مشکلی بینشون بوده که تو رسانه نمیشه کفت شما که تو زندگیشون نبودید
      شما قاضی نیستید و الکی واسه خودتون گناه نخرید
      لطفا الکی هم سو استفاده نکنید مثل اون آقایی که نوشته بود مسلمونا اینطورن یا اون خانمی که نوشته همه مردا اینطون

  15. ایلیا:

    این چرت پرتارو باور نکنید اخه چرا بایداقای رامبد جوان این کارارو بکنه بریدسایتای دیگشو ببینید
    بیشتراز سایتا مردوم نضراشون چیه اینارو باور نکنیدانقدر ساده اید که این شایعاتوباور میکنیدمن اقای رامبد جوان رو دوست دارم و برنامه هاشم نگاه میکنم رامبد جون اگه این شایعاتم درست باشه من برنامه هاتو دنبال میکنم چون زندگی خصوصی شما به بنده وبه هیش کس ربطی نداره

  16. فاطی:

    به نظر من هر کسی خودش باید در مورد زندگی خصوصی خودش تصمیم بگیره تصمیم بگیره. شاید به جایی رسیده بودن که دیگه نمیتونستن با هم ادامه بدن. این دلیل نمیشه راجع بهش اینجوری قضاوت کنیم. خیلی لز ماها و اطرافیانمون طلاق میگیریم ولی این جنجال هارو هم نداریم گناه رابد چیه که معروفه.

  17. آنیتا:

    من وقتی قسمت اول برنامه ی گپ رو دیدم فهمیدم رامبد خیلی عصبی هست..بنده خدا سحر خیلی میترسید ازش…یادم نیست ولی مثه اینکه یه ماشین پیچید جلوش کلی عصبی شد …رفتن پیش اشکان خطیبی ..سحر به اشکان اشاره کرد این الان عصبیه…مرتیکه ی بدرد نخور..حالم از رامبد بهم میخوره …برای سحر عزیز آرزوی خوشبختی میکنم..من شوهرم بد اخلاقه ..حسه سحر و درک میکنم..

  18. محسن:

    رامبود جون خیلی دوستت دارم کار خوبی کردی زندگی دو روز هست هر کاری عشقت هست بکن

  19. محسن:

    هر کسی بهتر میدونه در مورد زندگیش تصمیم بگیره بانظر سارا موافقم

  20. سارا:

    سعی کنیم که درزندگی همدیگر سرک نکشیم زندگی هرشخص به خودش مربوطه.آدمها نباید به دیگران اینطور توهین بکنند حتی اگر کار اشتباهی هم کرده باشند

  21. سارا:

    سعی کنیم که درزندگی همدیگر سرک نکشیم زندگی هرشخص به خودش مربوطه.

  22. رامین نوروزی:

    آقای رامبد جوان شمایی که دوست نداری کسی در زندگی خصوصی شما مداخله کنه پس چرا در مصاحبه ای با علیرضا افتخاری خواستی از زندگی خصوصی من رامین نوروزی داماد علیرضا افتخاری در خصوص میزان مهریه من سردر بیاری؟؟؟؟؟؟این کنجکاوی بی دلیل و بی مورد شما باعث جدایی من و همسرم شد.چون شما کنجکاو شدی و پدر زنم به خاطر تشویق پدرها و مادرها برای مهریه کم گرفتن در ازدواح به صورت دروغ مصلحت آمیزز به جهت پخش زنده مصاحبه روی آنتن صدا و سیماگفتند حفظ غزل حافظ و من هم از سر جوانی و خامی خلاف واقعیت گویی ایشان را بر ملا کردمو موجب درگیری ما ودر نهایت جدایی من و همسرم دکتر الهام افتخاری شد.شاید اگر به قول خودتان این فضولی و سرک کشیدن در خصوص زندگی خصوصی دیگران نبود الان من و همسرم که ۱۰ سال عاشق همدیگر بودیم سوا تمی شدیم و طلاق نمی گرفتیم.الان هم آه ما دو کبوتر عاشق سوا شده توسط شما دامنتون رو گرفته…

  23. محسن0111:

    رامبد احمق دیگه ازت متنفرم خیلی آدمه تظاهری هستی راستی اون برنامه مثل خودت احمقانس جمع کن خودتو وبرنامتواحمقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

    • ریحون:

      آقابا ادب باش بعدم تو تو زندگی اون نیستی خبرشم اشتباهه ماندانا رو حی رو فقط باهاش فیلم بازی کرده

  24. سناتور:

    من حاضرم با سحر همکاری کنم واس انتقام گرفتن
    اونا که متوجه منظورم شدن صلوات

  25. شیما:

    ولی ب نظر من کار بسیار درستی کردن. ادم ی بار زندگی میکنه و فرصت زندگی کردن داره هر جور دوست داره باید خودشو اغنا کنه از لحاظ عاطفی. ن من ن شما تو زندگی شخصی ایشون نبودیم ولی شاید تو زندگیشون چیزی ب عنوان عشق وجود نداشته. احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن خوبه اما ب شرط دو طرفه بودنش.

  26. یاسمین:

    ببخشید خدا طلاق و واسه انسان ها حلاال کرده اما نه باسه هر چیزی دل ادم گاراج نیست

  27. یکتا:

    ما ایرانیها چرا عادت کردیم که در مورد هر چیزی نظر بدیم و قضاوت کنیم و بدون حکم, محاکمه کنیم. هیچ کس جز خدا نمیدونه که تو زندگیشون چی گذشته. پس بهتره حرفی نزنیم که مجبور به پاسخگویی در اون دنیا بشیم.
    ۷ سال پیش یکی از اقوام همسرم خانمش رو که خیلی هم خوب بودن, طلاق داد. همه تیرشون رو به سمت اون اقا کمانه گرفتن. در صورتی که بعد مشخص شد همسرشون نسبا به بچه دارشدن فوبیا داشتن و این آقا هم طی ۷ سال زتدگی نتونسته بودن خانمشون رو راضی کنن و تصمیم به جدایی گرفتن.

  28. علی ایزد یار:

    رامبد جوان اووووووووووووووووقی…
    تا به حال ۴ تا زن …

  29. نام:

    رامبد کم خوبی یه شما کرده

  30. علی:

    برای همتون متاستفم که بیکارید

  31. علی:

    برای همتون متاستفم

  32. اذین:

    متاسفم برای رامبد و بیشتر برای نگار.زنیکه خونه خراب کن.با مرد زن دار دوست شده

  33. اشنا:

    ملت چقد بی کارن اصلا به شماها چه…خوبه کسی در مورد زندگی شماها هم نظر بده و دخالت کنه؟؟؟جــواب میدین تو زندگی شخصی من دخالت نکنیننن..اینطــور نیست؟؟؟؟

  34. محمد خانی:

    اهای ادما بیاید زود قضاوت نکنیم

  35. مانی:

    رامبد یهسوال تخصصی دارم

    .
    .
    .
    واقعا در عمرت کسی رو واقعا دوس داشتی؟
    ╭(╯^╰)╮

  36. گندم:

    من نمیدونم تا کی میخاید تو کار هم دخالت کنید طلاق چیزیه که خدا مجوزش رو داده و همه میتونن در صورتی که با هم نسازن از هم طلاق بگیرن اصلا هم عیب نیس

  37. تانیخ:

    ما نباید همینطور قضاوت کنیم و بعد اگر این موضوع در زندگی ما تاثیری داشت اون موقع باید قضاوت کنیم الان اگر این خبر به شما میرسید یا نمیرسید تاثیری در زندگی شما نداشت. اگر ما از کسی کار بدی میبینیم سعی کنیم ما آن کار را تکرار نکنیم زندگی شخصی هر فرد مربوط به خود آن فرد است و شخص دیگری حق دخالت در آن را ندارد . به جای این که برای رامبد جوان تاسف بخورید برای خودتان تاسف بخورید.

  38. فرزند انقلاب مدافع حرم:

    سلام رامبد جان ،غمت نباشه از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه از نظر من هیچ عیبی نداره چهارمیشم خواستی به خودم بگو سه سوته یکی واست پیدا میکنم …

    • مانی:

      خاهشا واسه من یه خوبشو دست و پا کن
      ممنونم اذت
      واقعا واقعا هم جدی میگم:-D

  39. نفیس:

    هنر پیشه که الگو نیست.اون هم یه انسانه مثل ما. فقط معروفه و تعداد زیادی از آدما میشناسنش. همین.

    بازیگر و فوتبالیست و سیاست مدارو … که الگو نمیشن.

  40. عابد:

    هیچ کس حق قضاوت رو نداره ولی امیدوارم هیچ زوجی ازهم جدا نشن.

  41. رسول از سوسنگرد:

    من هیچ قضاوتی نمی کنم
    اجرای اقای جوان توی تلویزیون خوب هست
    خندوانه برنامه خوبی هم هست
    فقط میگم زود قضاوت نکنید و توهین نکنید اگر اقای جوان اشتباه کردن به زندگی خودشان مربوطه
    همه ما گاهی هنجارشکن میشیم و اصول اجتماعی را زیرپا میزاریم
    رسول از شهر سوسنگرد

  42. محمدرضا:

    همه شما یک طرفه دارین قضاوت میکنین.از کجا معلوم شاید تقصیر رامبد جوان نباشه.
    بعد هم داخل زندگی خصوصی مردم دخالت نکنین حتی اگه هنر پیشه و الگوتون باشه.

    • عابد:

      هیچ کس حق قضاوت رونداره امیدوارم هیچ طلاقی در این دنیا صورت نگیره.

  43. بهار:

    حالا موضوع مردها و حرمسرای رویاهاشون بماند که چقدر زشت و خاک برسریه..موضوع پختگی و الگو بودن اینجور آدما رو چیکار کنیم که انقد دم از دانستن و پربودن میزنن،ولی عقل وشعوری که بعد از یک بار تجربه بازم یه زندگی ناموفق تشکیل میدن که آخرش میشه این..
    واقعا رامبد که انقد فلسفه چطور زیستنو تو بوق و کرنا کرده چطور قدرت تشکیل یه زندگی ساده رو هم نداره..
    تو رو خدا اینا ول کنید،این بازیگرا کارشون فقط عیاشیه..
    انقد هستن تو جامعه زنها و مردهایی که زندگی به معنای واقعی با همسر با بچه و هزار مسءولیت کوچیک بزرگ دارن و به موفقیتای زندگیشون هر روز اضافه میشه..واقعا چطور میتونه از ته دل به این همه ناتوانیش بخنده!!!!

  44. دانش:

    متاسفم که مردم الگوی خودراهنرپیشه ها قرار میدهند درسته که زندگی خصوصی هر کس به خودش مربوطه اما عشق و طلاق یه هویی نشان از بی مسولیتی و برده دل بودن دارد

  45. مژگان:

    چنىن کارى واقعا زشت وبعىد بود از اقاى جوان درسته ک ادم دوستداشتنى ومتواضع بودن کار خىلى قشنگىه ک بعضى نىستن اما اىنکه ادم با جنبه اى باشىفلسفش خىلى زىاد تر از اىناس طلاق چىز خوبى نىس ب هر دلىلى اقاى جوان واقعا کار زشتى کردن واگر هم ک طرفداراشون تاحالا بودن باهاشون اندک شمار شدن وهمچنىن مٽ من واقعا ناراحت کنندس

  46. علی:

    واقعا نظرات دوستان جای تاسف داره.کاش یاد میگرفتیم هنرمندان رو به خاطر هنرشون دوست داشنه باشیم و به خودمون اجازه دخالت کردن و نظر دادن در مورد زندگی خصوصیشون ندیم،همونطور که خودمون دوست نداریم کسی به زندگی خصوصیمون سرک بکشه
    و از این مهمتر از اونا بتی نسازیم که با شنیدن هر مساله ای در مورد زندگی خصوصیشون همه ی ساخته های ذهنیمون فرو بریزه

  47. sh...:

    حیف بود به خدا خیلی به هم می اومدین اخه چرا ؟؟؟؟

  48. بانو:

    فقط براش متاسفم… مردا انگار عسلم بذاری دهنشون باز دستتو گاز میگیرن وجدان ندارن دیگه سه تا دخترو زن کرده انداخته کنار…. 😐

  49. یلدا:

    چیزی ک هست بی وفایی یک مرد نسبت ب همسرشه واقعن ناراحت کندس خیلی دلمو غم میگیره درسته زندگی خودشه ب خودش ربط داره ولی ب عنوان یک فرد عادی هم کاردرستی نکرده وقتی زن داره….. هعییی خدای من حالا این ک شخصیت الگویی میتونسته باشه همه دخترا انتقاد کردن پسرام تایید کردن تا کی ظلم ب جایگاه ی زن؟آقایون دوس دارن همسرشون خیانت بکنه و وقتی به یک مرد تعهدداره بره باکس دیگ ای رابطه برقرار کنه؟پیامبری ک حرفشو میزنید تازمانی ک حضرت خدیجه زنده بودن زن دیگ ای نگرفت!!توی قرآنش اومده درصورتی میشه اینکارو کرد ک بتونی عدالتو رعایت کنی و کسی جز انسانهای برگزیده نمیتونن….اگ زنها هم همین حقو داشتن و میتونستن چندتا همسراختیارکنن اینطوری زبونتون درازبودو از اعدادو ارقام بالا حرف میزدین؟جزهوس چی میخوادباشه ؟؟؟خداییم هس

  50. نرگس:

    مهری جون تو و اون داداشت برید بمیرید.

    • من:

      نرگس جوووون تو برو بمیر که یه احمق از آمار دنیا کم بشه.
      هر چی هم میخوای بگی خودتی و جد و آبادت.

  51. مهری:

    واقعا برات متاسفم رامبد حتی داداش من ۷ سالشه میگه خوشم ازش نمیاد

  52. صثق:

    بابا شما از کجا میدونین قضیه چه برا خودتون آسمون ریسمون میبافین اصلا چه میدونین مشکل چیه ؟

    • میرمهر:

      مشکل چیه؟

  53. عسل:

    سلام کسی که مجری خندوانه. هست. کسی که همه دوستش داشتن. من از اصفهان. هستم خیلی. خیلی آدمها. مثل من از رامبد برای این کارش گله داریم.
    دیگه محبوب نیستی دیگه پر طرفدار نیستی. اگه. یک روزی هم ببینم با خوشحالی نمیگم اا. رامبد جوان بی تفاوت. رد میشم. طبق آماری که گرفتم والا همه بچه های دانشگاه. ما دیگه به نظرشون الگو. خوبی نیستی. بازی هم که نداری فقط دلقک. بازی به نظرم بازنشسته بشو با نگار خاطراتمان را بنویسید سعی هم نکن تظاهر کنی خیلی زشت دوره شما گذشته. عجب ادمایی پیدا. میشه گندشون. بعدا در میاد بابا خجالت داره

    • محمد:

      باو شما چتونه
      اون میاد میگه مردا اینطورن یعنی همه رو زد به یک چوب
      اون میگه زنا حقشونه
      اون میگه مسلمونا اینطورن همه دارن سو استفاده میکنن
      شاید مشکلی وجود داشته که نمیشه گفت چمیدونم خو خودتون یکم فکر کنید شاید واقعا تفاهم نداشتن
      در ضمن زندگی خودتونو گذاشتید فقط بلدید بگید این خوبه و این بد
      جدیدا شما شدید قاضی واسه زندگی بقیه؟
      راست میگید خودتون خوب باشید

  54. نوید:

    من واقعا درک نمی کنم چرا مسلمونها به همه چیز زندگی همه کار دارن! آقا جان دو نفر با هم ازدواج کردن بعد با هم تفاهم نداشتن و طلاق گرفتن و بعد از اینم قرار نیست تا آخر عمر مجرد بمونن. همین.خدا هم عجب قومی خلق کرده ها. به سوراخ… همه کار دارن!

  55. Elahe:

    به نظر من نباید به این راحتی راجع به دیگران قضاوت کرد ، ماها از واقعیت زندگی دیگران خبر نداریم حق قضاوت هم نداریم.اگه ما زرنگیم کلاه خودمونو نگه داریم باد نبره نه اینکه سرمون تو زندگی دیگران باشه، بد و خوب هر کسی واسه خودشه، اگه میتونیم ما بد نباشیم.

    • فاطمه:

      احسنت
      ۲۱
      نمره ت بیسته خودت یک!
      کاش به جای ایــــــــــن همه قضاوت های عحولانه و من در آوردی، کمی سرمون تو زندگی خودمون بود…

    • ادو:

      کارو زندگی که ندارن این مردم خودشون روزی هزارتا گند رنگ و وارنگ میزنن آینه خودشون رو گم کردن بابا تو خود قرآن هم اومده که وای به کسانی که خودشان آلوده به گناهن و به دیگران هشدار میدن فقط کار همه شده پشت سر هم حرف زدن بسه بابا شرم داره کاسه های داغ تر از آش

    • محمود کلک:

      اولا زندگی خودشه بمن و شما چه!!! چرا توی ه چیز کارشناس هستیم و دخالت میکنیم!؟ مگه از ثروت و دارایی شما کم شده؟! شاید سحر کاستی هایی داشته شماها چه میدونید؟ شماها خودتون گاهی در خلوت و افکار پنهان خودتون چیزایی تصور میکنید که خیلی شرم آوره ولی چون پیدا نیست کسی شما رو سرزنش نمیکنه!

  56. معصومه:

    این بر میگرده به رابطه هائی که هیچ محدودیتی درآن وجود نداره به قول معروف قبح آن ریخته شده یک کمی احتیاط وصبر درهر رابطه ای لازم است باد شناخت کافی از یکدیگر داشته باشیم فکر میکنید ازدواج مجدد با این سرعت سرانجام خوبی داره.

    • گندم:

      شما نمیخاد نظر کارشناسانه بدی

  57. سعیده:

    سحر دولتشاهی تو دنیا تک ولنگه نداره

  58. زینب:

    بیچاره سحر.نظرم کلا درموردرامبد جوان عوض شد از اون نگاراحمقم بدم میاد.

    • گندم:

      رامبد قبل از سحر یه زن دیگه داشته باید ار سحرم بدتون بیاد گفتم یاد اوری گنم

      • من:

        فرقش اینه که وقتی با سحر اشنا شد زنشو خیلی وقت بود طلاق داده بود… و الان حین اینکه هنوز با سحر به هم نزده بود رفت ددر دودور با نگار و بعدم مستقیم اومد به این گفت من عاشق نگارم…
        چقدر سحر شکسته وقتی اینو یکی با بی حیایی تو روش گفته

  59. ناتاشا:

    از اولش هم معلوم بود طلاق می گیرند رامبد جوان و سحر دولتشاهی خیلی شبیه هم بودند خَل بازی درمیاوردند نفر بعدی طلاق لیلا حاتمی با شوهر علی مصفاست

    • لیلی:

      خخخخخخخخخ..راط گفتی دهنش برعکس واز میشه

  60. الهه:

    رامبد واقعا که…. میگن پروانه ها یادشون میره یه روزی کرم بودن همینه…

    دیگه ازت بدم میاد رامبد تا دیروز یکی از طرفدارات بودم…

  61. میترا:

    واقعا ادمها عجیب هستن رامبد و سحر خیلی به هم می اومدن من که خیلی ناراحت شدم سحر خیلی از این دختره بهتر و سرتره دختره پررو

  62. ممد:

    دیگه اتفقایه که افاده . بیخودی رامبد جون رو ناراحت نکنید. زندگی خودشه و به خودش ربط داره . شما اگه خواستین یه زن فقط بگیرید. رامبد جون تا دووووووووووووووس داری زن بگیر .

  63. مردعشق باز:

    مگر چندتازن گرفتن جرمه؟؟؟

    • سارا:

      عزیزم شما که انقد اهل تحقیق هستى,تحقیقاتتو نصفه ول نکن,تا اخرش برو…اماما مث شما واسه هوسبازى زن نمى گرفتن,و کلى شرایط داره چهارتا زن همزمان داشتن,ک به قول فرهنگ,شرایطش انقد سخته که انگار گفتن بیشتر از یکى زن نگیرید….اطلاعات ناقصتو بهونه واسه شهوترانیت نکن لطفا!!!!!

      • شمه:

        مگه من برای هوسرانی میخوام

    • منصور:

      تو اگه مردی پیغنبر رو تو چیزای دیگه الگو قرار بده. زنان پیغمبر جز عایشه پیرزنان سالخورده ای بودند که بعضا ۱۵ سال هم از حضرت بزرگتر بودن و بیشتر به جهت بی سرپرست بودن رسول خدا به بهانه ازدواج اونا رو تحت سر پرستی میگرفت. اگه مرد هستی انسانیت و خلق و خوی محمدی رو الگوی خودت قرار بده نه تعداد زنها رو برات متاسفم

      • ادو:

        ایولا آقا منصور

  64. فاطمه 93:

    مهسا جون واقعا موافقم منم از آدمهای متظاهر بدممیاد

  65. امیر:

    رامبد که زن سومشه و این یکی هم دختره! نگار جواهریان هم شخصیت اصلیش معلوم شد.همیشه جور دیگه ایی بهش نگاه میکردم.بیشتر واسه نگار متاسفم…

  66. امیر:

    رامبد که زن سومشه و این یکی هم دختره! نگار جواهریان هم شخصیت اصلیش معلوم شد.همیشه جور دیگه ایی بهش نگاه میکردم.

  67. هانیه:

    جواهریان که ریده زنیکه کسخول

  68. نازی:

    همیشه تو فیلما نقش خ جواهریان معصوم و پاک میدیم.دیگه دوستش ندارم ن به خودش احترام گذاشت نه ب سحر

  69. فاطمه:

    برای خودم متاسفم که از اقای رامبد جوان یک بت ساخته بودم در ذهنم….اما شکست….همچنین خانم جواهریان……خواهش میکنم اقای حوان دیگه از ظرفیت و زندگی شاد و خندع صحبت نکنین…..شما باید خجالت بکشین از این ظلمی که در حق همسرتون کردین…..شما الان الگویی هستین در جامعه برای هر مردی که به خودش احازه بده از همسرش بی دلیل جدا بشه و زندگی عاشقانه جدیدی رو شروع کنه……برای خودم متاسفم….همچنین تلوزیون که به چه افراد بی ظرفیتی بها داده:-(

    • مهسا:

      خب بتوچه زندگی خودشه میخواد۱۰ تا زن بگیره به کسی چه زندگی مال خودشه نمیدونم جرا این قد چرت و پرت میگین

    • سعید:

      فاطمه به تو چه حالا دخترا ریدن تو خودشون نیومده اینارو بگیره
      والا

  70. ستاره:

    سلام
    درادامه صحبتهای دوستان
    واقعا وقتی خبر جدائیشون و از همه بدتر چطور جدائیشون و خوندم خیلی دلم شکست
    خیلی وقت هم که نبود ازدواج کردن
    ادم از ازدواج می ترسه
    چرا اخه به ما رسید دنیا انقد سیاه شد
    من که دارم به این نتیجه می رسم که اونایی هم که ادمای عادی هستند هم دارن به زور با هم زندگی می کنند بخاطر بچه نمیدونم شاید به خاطر ننگ طلاق
    بازیگرا براشون مهم نیست میتونند طلاق میگیرن
    اصلا اگه شریک خوب بود خدا هم واسه خودش داشت
    والا
    این وسط بیچاره دخترا که حساس اند و ضربه میخورن

  71. زهره:

    نظرمن هم همین نظر فاطیما است البته تجربه نشون داده از هنر پیشه ها هیچی بعید نیست واگر ادمهای سالمی بودن هنرپیشه نمیشدن نمونه اش همین خانم جواهریان.توی طلا ومس انقدر معصوم بودکه اشک ادم رو در می اورد اما…….

    • ساحل:

      اااا….خانم این چه طرز صحبت کردنه…ینی چی که سالما هنرپیشه نیستن؟هم چین با اعتماد به نفسم میگی”البته تجربه نشون داده که از هنر پیشه ها هیچی بعید نیست”مگه روانشناسی؟….نمونه بارزش خانم چرخنده…عزیز خودت را دریاب…دیگه توهینی به هنرمندی نشنومااا…آخه اگه اوناهم نبودن تویه الافم که نمیومدی همین یه نظرو بدی…دختر روانی.

      • گندن:

        با نظرت موافقم ساحل جون بعضی هام یکم اداب حرف زدن رو یاد بگیرن

      • مهدی:

        خخخخخخخ. نگار که از الهام خانوم سالم تره. حداقل نون بازوشو میخوره نه … یادت باشه(آن را که خبر شد خبری باز نیامد).

  72. فاطیما:

    آقای جوان اگر از هرکس دیگری انتظار چنین کاری رو داشتم اما از شما … نه … . واقعا من هم مثل دوستی که نظر دادند نظر دارموخواهشی که از شمادارم اینکه لطفا لطفا اینقدر متظاهر به خوبی نباشید چون بیشتر از شما متنفر میشیم ومن ترجیح می دم که دیگه برنامه مسخرتونو دنبال نکنم چون شما سراپا تظاهر و دروغ هستید… متاسفم … شما یک هنرمند هستید واقعا از شما بعید بود … .
    بنده ی خدا خانم دولتشاهی … فکرکنم ایشون هم گول ظاهر نسبتا خوبتونو خوردن … .

  73. مهسا:

    خیلی دوست دارم پیامم را خود آقای رامبد جوان مجری خندوانه، فرید جنگلبرگ خانه سبز، فرید سریال مسافران بخواند آقای جوان شما چرا؟ عاشقی حق هر آدمی است اما به نظر من عشق تنها یکبار در قلب آدمی جوانه می زند. واقعا نا امید شدم چه طور سعی دارید مردم را بخندانید در حالی که اشک شریک زندگی خود را درآوردید، چه طور انتظار دارید شما را باور کنیم؟ من از زندگی خصوصی شما بی خبرم اما همیشه فکر می کردم آدم هایی از جنس شما خیلی با ظرفیت باشند . از امروز شما را مانند خیلی های دیگر نمی بین، جز یک نقش خالی روی صفحه نمایش. مرا ببخشید اما روزی طرفدار شما بودم و با خنده هایتان از ته دل می خندیدم اما دیگر …

    • مریم:

      با نظرت موافقم مهسا جان یک بازیگر یه مجری الگوی ما مردمه وقتی انتظار داره بخندیم شاد باشیم چه فایده که خودش اینطور رفتار میکنه منم خیلی دوسش دارم اما با شنیدن این حرفا واقعا شوکه شدم یعنی انتظار نداشتم اونم ازکسی مثل رامبدجوان

      • فاطمه:

        الگوی

        • گندم:

          خخخخخخخخ یکی از دوستای من عاشقش شده بود ولی تا فهمید……

  74. عسل:

    خیلی مسخره بود واقعا.من فک کردم در مورد اینکه چرا از هم طلاق گرفتید میخوای صحبت کنی

    • فامیل درجه یک:

      دوستان میدونید به چه منظوری آقای رامبد خان از سحر خانم سیر شد و یواشکی با نگار خانم رابطه برقرار کرد و با برملا شدن موضوع، سحر خانم تقاضای طلاق کرد؟ موضوع برمیگرده به سالی که سریال خانه سبز پخش میشد و سحر شیفته رامبد شد و بعد از مدتی بالاخره موفق به دیدنش شد و بعد از چند مدت رفت و آمد آقا رامبد با سحر خانم ازدواج کرد ولی چون آقا رامبد جنبه نداشت که یک دختر خانم به او ابراز علاقه کند بعد از ۵ سال یواش یواش به سمت نگار خانم گرویده شد و مشکل اینجا بود که سحر فکر میکرد به همون اندازه که خودش عاشق شوهرش است به همون اندازه هم شوهرش عاشق اوست که در رویا به سر می برد.

      • طرفدار رامبد:

        واقعا برات متاسفم قطعا تو دشمن رامبدی و حتما همین طوره به تو هم میگن فامیل سحر خانم دولتشاهی لیاقت رامبد رو نداشته

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.