سخنان اخیر رهبر انقلاب دستورالعمل شورای پروانه ساخت شد

دستور شمقدری به مسئول صدور پروانه ساخت

سخنان رهبر انقلاب درخصوص پیش‌نیازهای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و مراقبت از عناصر مخرب فرهنگ غرب و مراقبت از دام تحجرگرایی و سکولاریسم پنهان به عنوان دستور‌العمل شوراهای صدور پروانه ساخت و نمایش مد نظر قرار می‌گیرد.

به گزارش هنر آنلاین، در پی بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص پیش‌نیازهای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و مراقبت از عناصر مخرب فرهنگ مهاجم غرب، جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی دستورالعملی به شرح ذیل خطاب به‌ جلیل عرفان منش معاون امور آثار سینمایی و سمعی و بصری صادر کرد:

جناب آقای جلیل عرفان منش

معاون محترم امور آثار سینمایی و سمعی و بصری

با سلام

روز بیست و چهارم مهرماه در تاریخ انقلاب اسلامی روز ماندگاری خواهد شد و شاید بتوان گفت سنگ بنای تمدن نوین اسلامی در این روز گذاشته شد، بر این اساس انتظار می‌رود سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پیش‌نیازهای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و همچنین مراقبت از عناصر مخرب فرهنگ مهاجم غرب و مراقبت از دام تحجرگرایی و سکولاریسم پنهان به عنوان دستور‌العمل شوراهای صدور پروانه ساخت و نمایش مد نظر قرار گیرد.

لازم است نسبت به استخراج محورهای مباحث فوق جهت اطمینان و اتقان در تصمیم‌سازی و اقدام‌های عملی بعدی کار ویژه‌ای صورت پذیرد.

بدیهی است در این راستا از مشاورت و نظر دلسوزانه همه نخبگان و کارشناسان دلسوز عرصه فرهنگ و هنر و به خصوص سینما استفاده شود.

پایان پیام/


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.