سخنان بشار اسد اتمام حجت با حامیان اصلی معارضین تروریست در سوریه بود

۲۱م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بشار اسد در سخنان خود مطرح کرد که با مخالفان مسلح پای میز مذاکره نخواهد نشست و تنها با حامیان و سردمداران این گروه‌های تروریستی که آمریکا، غرب و متحدان آنها می باشند مذاکره خواهد کرد تا بحران در سوریه به صورت ریشه‌ای حل شود.

حسین معین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به واکنش غرب نسبت به سخنان اخیر رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت: کشورهای غربی با دیدگاهی منفی به تجزیه و تحلیل سخنان رئیس جمهور سوریه پرداختند، زیرا آنها همواره به این موضوع تاکید دارند که “بشار اسد” واقعیت بحران سوریه را مطرح نمی‌کند و باید از سِمَت خود استعفا داده و از سوریه خارج شود.

وی افزود: سخنان رئیس جمهوری سوریه برای پایان بخشیدن به بحران کشورش سبب خشم و در عین حال نگرانی و هراس کشورهای غربی که حامیان اصلی معارضین تروریست در سوریه می باشند، شده است، چرا که آنها تصور می‌کردند سکوت ۶ ماهه بشار اسد گویای شکست او و تغییر نظام سیاسی موجود در این کشور است.

معین‌آبادی آمریکا و غرب را حامیان اصلی معارضین تروریست در سوریه  دانست و تصریح کرد: بشار اسد در سخنان خود مطرح کرد که با مخالفان مسلح پای میز مذاکره نخواهد نشست و تنها با حامیان و سردمداران این گروه‌های تروریستی که آمریکا، غرب و متحدان آنها می باشند مذاکره خواهد کرد تا بحران در سوریه به صورت ریشه‌ای حل شود.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای غربی تصور می‌کردند که بشار اسد ابتکار عمل خود را در سوریه از دست داده و با یأس و ناامیدی روبرو شده و آنها می‌توانند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کنند، اما سخنان اخیر رئیس جمهوری این کشور، مشت محکمی به دهان غربی‌ها بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    aliehhhhhhhhhhh , واقعا مرسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.