سخنان مربیان سرخابی بعد از بازی

۳۰م دیماه ،

گل‌محمدی: داوران باز هم پنالتی پرسپولیس را نگرفتند/ نمی‌دانم به کجا شکایت کنیم؟ قلعه‌نویی: هم گل نخوردیم و هم صدرنشین ماندیم

گل‌محمدی: داوران باز هم پنالتی پرسپولیس را نگرفتند/ نمی‌دانم به کجا شکایت کنیم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بین دو نیمه به من گزارش شد که آن صحنه پنالتی بود ولی راحت از آن گذشتند، نمی‌دانم به کجا باید شکایت کنیم.

به گزارش  فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و خوب هم تمام کردیم. در طول ۹۰ دقیقه اکثر دقایق بازی دست ما بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون امروز یکی از بازی‌های خوب خود را به نمایش گذاشتند و در حمله و دفاع خوب آغاز کردند و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در دقایق آخر بی دقت بودیم.

وی در مورد داوری گفت: از زمانی که سرمربی پرسپولیس شدیم این چهارمین یا پنجمین پنالتی بود که نگرفته شد. بین دو نیمه به من گزارش شد که آن صحنه پنالتی بود ولی راحت گذشتند. از آن نمی‌دانم به کجای باید شکایت کنیم. اگر صدایمان به جایی می‌رسید این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. از این موضوع ناراحتم که داوران علیه ما سوت می‌زنند اما به راحتی از کنار این موضوع‌ می‌گذرند و نمی‌دانم جواب مردم را چطور می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال اصلا موقعیتی نداشت، گفت: آنها با نفرات بسیاری دفاع می‌کردند و عبور از دفاع چند لایه سخت است. فکر می‌کنم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه با این تساوی لیگ برای پرسپولیس تمام شد گفت: نه این موضوع نیست و ما می‌جنگیم که در رده‌های بالا باشیم اما با این روند داوری بعید می‌دانم موفق شویم.

وی در خصوص  عملکرد انصاری‌فرد گفت: او خوب بازی کرد و بسیار دوید و احساس کردم خسته شده است. زمانی که نوروزی به میدان آمد ضربه خوبی زد. من از عملکرد مهاجمان پرسپولیس راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط کریمی گفت: متاسفانه فکر می‌کردم او زود برسد اما اینطور نشد و دو سه هفته دور از میادین خواهد بود و نبودش در تیم ما احساس می‌شود و این از بدشانسی‌های ما بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد گفت: تلاش می کنیم که سهمیه بگیریم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و هرچند دیر شده است اما امیدوارم امتیازهای اول فصل را جبران کنیم.

قلعه‌نویی: هم گل نخوردیم و هم صدرنشین ماندیم

قلعه‌نویی: هم گل نخوردیم و هم صدرنشین ماندیم/ برای سرخابی‌ها چنین عملکردی خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هم گل نخوردیم و هم صدرنشین ماندیم.

به گزارش  فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی با پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: از مسئولان برگزاری بازی تشکر می‌کنم و دوستان رسانه‌ها نیز خبرها را انعکاس دادند و جا دارد از آنها و همچنین یگان ویژه و شهردای منطقه ۲۲ تشکر کنیم که حتی بحث‌های فرهنگی را هم رعایت کردند. سرعت بازی بد نبود اما انتظار می‌رفت با این همه بازیکن خوب یک تیم برنده می‌شد تا همه لذت می‌بردند. در مجموع برای ما بد نبود هم نباختیم و هم در صدر ماندیم. این یک امتیاز خوب بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. یکسری تغییرات داشتیم که فشار حملات پرسپولیس را بگیریم.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی در یکی دو صحنه صاحب موقعیت گل شد که نتوانست توپ را گل کند.ایجاد موقعیت روی هر دو دروازه کم بود و از این دو تیم بیشتر انتظار می‌رفت. این که گل نخوردیم و نباختیم برای ما بد نشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال شاداب بازی نکرد و ساموئل که خوب کار می‌کرد اما در ترکیب اصلی نبود، گفت: ما چند ساعت نسبت به پرسپولیسی‌ها کمتر استراحت کردیم. در انزلی فشار بیشتری را تحمل کردیم. دوست داشتیم هافبک‌های ما رونده باشند و نیروها را تقسیم کردند. عباس محمدرضایی امروز بد کار نکرد و هدف‌مان این بود که میانه میدان را در دست بگیریم و گل نخوریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تعویض مجیدی به خاطر فشار تماشاگران بود یا کار تاکتیکی گفت: به نظر شما کدام یکی از این دو موضوع بود؟ می‌خواستم او را در ترکیب اصلی قرار بدهم اما مشورت کردم و او را در ترکیب اصلی نگذاشتم. من کاری که خودم صلاح بدانم انجام می‌دهم اما به نظر مردم احترام می‌گذارم و آن را می‌پذیرم.

وی در خصوص اینکه روی محتاط امیر قلعه‌نویی را می‌بینیم و استقلال در دربی نمایش خوبی ارایه نمی‌کند گفت: ابزار هجومی به میدان فرستادیم و از حمودی و عباس محمدرضایی که رو به جلو می باشند استفاده کردیم. می‌خواستیم ببریم ولی نشد اعتقاد ندارم که محتاط شده‌ام.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در خط حمله به زوج ایده‌آلش رسیده یا نه گفت: بازی‌های ما نزدیک به هم است و سه چهار مهاجم داریم که همه در یک سطح می باشند و خوشبختانه دستمان باز است و بعضی مواقع نیاز به تغییرات داریم اما خوشحالم که ۲۱ بازیکن آماده و خوب دارم.

سرمربی استقلال در مورد مساوی‌های بسیار این تیم و اینکه قهرمان می‌شود یا نه گفت: مگر الان کجای جدول هستیم؟ ۶ بازی سخت انجام دادیم و نسبت به نیم فصل اول چند امتیاز جلو هستیم که نشان‌دهنده این است که روند ما خوب است. در انزلی مساوی گرفتن خوب است. پرسپولیس متحول شده است و مقابل این تیم دو هدف داشتیم که به یکی از آنها رسیدیم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: به من گفتند کارشناسان گفته‌اند که صحنه‌ها پنالتی نبود و به تیم داوری تبریک می‌گویم که هم قضاوت خوبی داشت و هم بازی را خوب مدیریت کرد. این یکی از شاخصه‌های خوب قهرمانی است و آرامش داشت. مسعود مرادی هم که یک کارشناس داوری آکادمیک است گفته پنالتی نبود.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.