سخنان نکونام پس از باخت استقلال

جواد نکونام پس از شکست دو بر یک برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سایپا بیشتر توپ را در خط دفاعش به گردش درمی‌آورد و بازی در نیمه دوم دست ما بود. ۲ گل ساده خوردیم. گل اول را زدیم و می‌توانستیم برنده شویم اما فوتبال همین است. ما باید به گونه‌ای بازی کنیم که کارمان به اما و اگر کشیده نشود.

نکونام در مورد اینکه فصل گذشته علی دایی تشویق می‌شد و برای پرسپولیس حاشیه درست کرد آیا این فصل با تشویق مجیدی برای این تیم حاشیه درست نمی‌شود، گفت: من در مورد این مسایل حرفی نمی‌زنم و اگر در مورد بازی سوال دارید بپرسید.

نکونام در مورد دلیل این باخت، گفت: در هفته‌های اول لیگ هستیم و هماهنگی برای تیم‌هایی که بازیکنان‌شان دیر جمع شده‌اند سخت است. خود من فقط سه روز است که با استقلال تمرین می‌کنم. نیاز به زمان و کار بیشتر داریم.

کاپیتان تیم ملی در مورد اینکه نتیجه بازی عادلانه بود یا نه، گفت: نیمه دوم خوب بازی کردیم و فشار زیادی آوردیم اما روی اشتباه گل خوردیم و حال چه حق ما این باخت بود یا نبود دیگر بازی تمام شده است.

وی در مورد اینکه نکونام اوساسونا نبود، گفت: فقط سه روز است که به این تیم آمده‌ام و کل تیم شرایط خوبی نداشتند. استقلال همیشه باید استقلال باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.