سخنان وزیر پیشنهادی ارتباطات (۳)

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فن آوری اطلاعات در دفاعیات خود با قدردانی از مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس هفته قبل فرصت خوبی در اختیارم گذاشت تا در فراکسیون ها وکمیسیون های مختلف با نظارت ودیدگاههای آنها آشنا شوم و تلاش می کنم نکاتی که آموختم و داشتم در برنامه های آینده در صورت رای اعتماد قرار بدهم .
 
دکتر واعظی همچنین با قدردانی از مجلس شورای اسلامی برای رای ۹۲ درصدی با اصلاح ماده ۵۳ برنامه پنجم برای جلوگیری از ادغام وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت : این نشان از عنایت مجلس به وزارتخانه ارتباطات و فن آوری اطلاعات است . 
وی به تصویب کلیات لایحه دولت برای سرمایه گذاری در وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات اشاره کرد و گفت امیدوارم با تصویب این لایحه عقب افتادگی فعلی را جبران کنم . 
واعظی افزود : تصویب کلیات طرح جامع ارتباطات و فن آوری اطلاعات می تواند برای آینده یک نقشه راه باشد .
وزیر پیشنهادی ارتباطات و فن آوری اطلاعات به سوالاتی دربارهٔ جدایی از مخابرات در چند سال قبل اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه تخصص اصلی و تحصیلی بنده مخابرات الکترونیک است همواره در این دوره در هر فرصتی سعی کرده ام از تخصص خودم دور نباشم و با مطالعه مقالات عملا در ارتباط بوده ام و با آخرین تحولاتی که در این حوزه اتفاق می افتاد دور نمانم .
دکتر واعظی افزود : بنده با توجه به تجربه ای که داشتم تخصصم را پیش می بردم و اتفافا تغییر نسلی که در این حوزه رخ می داد مرتب پیگیری می کردم.
وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت : در سطح این وزارتخانه باید مدیریت کلان کنیم و در کمتر وزارتخانه ای در کشور ودنیا پیدا می گردد که وزیر پیشنهادی به تمام تخصص های آن وزارتخانه اشراف داشته باشد .
وی افزود : زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و در مخابرات مدیر شدم وظیفه ما این نبود که در مرکز تحقیقات مخابرات بروم و کار تحقیقاتی کارشناسی انجام بدهم .
واعظی گفت : آنچه که اتفاق افتاد این است که با تخصص و مبنا بتوانیم از کارشناسان خوب استفاده کنیم و در تصمیم گیری ها بکار بگیریم .
وی افزود : امروز در این وزارتخانه با ۴ تخصص مواجه هستیم که این تخصص ها شامل مخابرات ، آی تی ، فضایی و پست است .
واعظی گفت : آنچه که می توانیم ادعا کنیم این است که یک زبان مشترک با تخصصان مخابرات کشور برقرار کنیم و مشکلات را حل کنیم .

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.