سخنرانی رضایی در پارک لاله در بین هواداران و دوستدارانش

۰۲خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع هواداران خود در پارک لاله و همچنین در جمع جوانان آستان قدس رضوی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (جمعه ۳ خرداد) با جوانان آستان قدس رضوی دیدار و در بین آنها سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است؛ این برنامه ساعت ۱۲ امروز در خیابان بهشتی، خیابان سرافراز، خیابان هفتم، پلاک ۱۰ برگزار خواهد شد.

این کاندیدای انتخابات رایست جمهوری به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) و سالروز آزادی خرمشهر ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز در پارک لاله در جمع هواداران و دوستداران خود سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    درود بر محسن رضایی مرد بزرگ و با اخلاق من در ان مراسم حضور داشتم بسیار پر شور بود و افراد دیگر هم امدند سخنرانی دکتر رضایی را گوش دادند . ایشان خیلی با اخلاق است در حالی که ما از قبل شیرودی را رزو کرده بودیم انجا را به ما اجاره ندادند خواستیم ورزشگاه بعثت را بگیریم انجا را هم ندادند و دادند به جلیلی . این نشان از بی عدالتی است اگر این موضوع برای خود احمدی نژاد یا جلیلی پیش می امد دادار و دودرو میکردند و حسابی از این قضیه موج اعتراض درست میکردند اما دکتر امد برنامه هایش را گفت و رفت مثل یک سیاستمدار اصیل و با وجود و با ادب واقعا شیر مادرش حلالش باد درود بر او

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.