سخنرانی علمی چگونگی طراحی پژوهش در علوم اطلاعات

۳۰ آبان ،

پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌کند؛

سخنرانی علمی پژوهش مولد و ماندگار: مقدمه ای بر چیستی و چرایی و چگونگی طراحی پژوهش در علوم اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ اولین سخنرانی علمی انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران isaim با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با عنوان پژوهش مولد و ماندگار، مقدمه ای بر چیستی و چرایی و چگونگی طراحی پژوهش در علم اطلاعات برگزار می شود.

بنابراین گزارش تفسیری این سخنرانی با حضور مریم نظری، مدرس مدعو دانشگاه تهران امروز چهارشنبه اول آذرماه سال در ساعت ۱۴ در تالار اجتماعات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

براساس این گزارش تفسیری چیستی و چرایی پژوهش مولد و ماندگار، بودن  و ماندن، ملزومات طراحی پژوهش مولد و ماندگار ملزومات به فرجام رساندن موفقیت آمیز پژوهش مولد و ماندگار تغییر نگرش خود درباره چیستی و چرایی و چگونگی پژوهش از جله محورهای این سخنرانی است.

براساس این گزارش تفسیری این سخنرانی راه حلی ساخت یافته برای غلبه بر این کاستی ها در حوزه های علوم انسانی، علوم اطلاعات و اطلاع رسانی به طور ویژه معرفی شده که این راه حل در قالب مدلی سد سازه ای طراحی شده که در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند این سخنرانی را از طریق پایگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده ملاحظه نموده و پرسشهای خود را در طی سخنرانی از طریق رایانامه scirel@irandoc.acمطرح نمایند همچنین حضور در این سخنرانی برای عموم آزاد است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.