سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به آریا خبر داد: جلسات مشترک قالیباف، رضایی و لاریجانی برای انتخابات/ جزییات توافق این ۳ نامزد احتمالی

خبرگزاری آریا -سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از برگزاری جلسات مشترک ۳ کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری خبر داده است.
سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا تاکید کرده است :قطعا میان آقایان قالیباف، رضایی و لاریجانی با یکدیگر نشست های مشترک و گفت وگوهایی صورت گرفته است.
 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داده است: امروز گفتمان اصولگرایی مورد اقبال مردم است و در انتخابات ریاست جمهوری گذشته و همچنین انتخابات مجلس نهم این مسأله به اثبات رسیده است.
وی افزود: بنده معتقدم اصلاح طلبان با عنوان اصلاح طلبی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نمی شوند زیرا قطعاً با این عنوان مورد اقبال مردم قرار نمی گیرند مگر اینکه به نامزدهایی نزدیک شوند که اصولگرا هستند ولی نکات مشترکی با اصلاح طلبان دارند.
این نماینده مجلس تأکید کرد: در واقع بنده پیش بینی می کنم اصلاح طلبان معتدل در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اصولگرایان معتدل یکی شوند که البته این بهترین راه برای طیف اصلاح طلبان است زیرا همانطور که اشاره کردم اگر اصلاح طلبان با عنوان خود در انتخابات حاضر شوند مورد اقبال مردم قرار نمی گیرند.
نقوی درباره کاندیداتوری برخی چهره های اصولگرا نیز تصریح کرد: قطعاً چهره هایی چون قالیباف، رضایی و لاریجانی بهتر است به یکدیگر نزدیک شوند و نشست های مشترکی با هم بگذارند تا به نوعی با هم توافق کنند که یکی از آنها نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شود زیرا اگر هر سه نفر نامزد شوند قرین موفقیت نخواهد بود.
وی اظهار داشت: البته بین آقایان نشست های مشترک و گفت و گوهایی صورت می گیرد لذا با یکدیگر تعامل هم دارند شاید به همین دلیل است که  از بین این سه نفر محسن رضایی و قالیباف برای کاندیداتوری اعلام موجودیت کرده اند ولی آقای لاریجانی تاکنون درباره  کاندیداتوری خود اظهار نظری نکرده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: به نفع اصلاح طلبان است که به مشی اصولگرایان گرایش پیدا کنند زیرا اصلاح طلبان اگر به سوی کاندیدای مستقل اصلاح طلبی پیش روند بنده فکر نمی کنم با تابلوی اصلاح طلبی در انتخابات آینده موفق شوند.

آریا : گفتنی است در برخی محافل سیاسی این خبر شایع شده که میان آقایان محسن رضایی، علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف توافقاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حاصل شده است. بر اساس این اخبار این ۳ کاندیدای احتمالی به این توافق رسیده اند که در زمانی مشخص و بر اساس نتایج نظر سنجی به نفع کاندیدایی که وضعیت بهتری دارد کنار بروند.گفته می شود دعوت علی لاریجانی از محسن رضایی برای حضور در صحن علنی مجلس برای سخنرانی هم در همین راستا بوده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.