سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: هاشمی نیامدنی است/ رقابت اصلی در اصولگرایان بین گزینه دولت و حسن روحانی خواهد بود

۱۶م اسفند ،

سخنگوی حزاب اعتدال و توسعه دربارهٔ احتمال کاندیداتوری آیت الله هاشمی و رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: در مورد آمدن یا نیامدن آقای هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، به نظر می رسد وی نیامدنی است و از طرفی حضور خاتمی هم در انتخابات آینده بعید است.

غلامعلی دهقان دربارهٔ آخرین اقدامات این حزب برای حضور در انتخابات سال آینده حزب برای انتخاب کاندیدای نهایی خود در انتخابات آتی پس از بررسی های گزینه های احتمالی مختلف، در نهایت به معرفی حسن روحانی رای داد. این موضوع پس از طرح در دفتر سیاسی حزب در شورای مرکزی نیز مطرح شد و مورد تائید اعضاء قرار گرفت. مبحث معرفی آقای روحانی با طرح در همایش کشوری با موافقت دبیران استانی مواجه شد و در نهایت حزب اعتدال و توسعه طی بیانیه ای در روزهای قبل از رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت به عمل آورد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: در ۷۵ روز قبل یعنی از اول دی ماه که مبحث کاندیداتوری آقای روحانی در رسانه ها و توسط نخبگان و خواص مطرح شد، شرایط حاکی از موافقت و استقبال بعضی نخبگان و دانشگاهیان با حضور وی است.

دهقان پیش بینی اش را از فضای انتخابات آینده و رقابت نهایی در این انتخابات اینگونه مطرح کرد: پیش بینی می گردد که انتخابات در نهایت با حضور ۶ یا ۷ نفر به عنوان کاندیداهای نهایی و تائید شده از سوی شورای نگهبان برگزار شود که رقابت اصلی بین اصولگرایان، گزینه دولت و حسن روحانی خواهد بود؛ چراکه ما روحانی را یکی از اضلاع سه گانه انتخابات ریاست جمهوری آینده می دانیم.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.