سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف: ایسنا پیشتاز پوشش خبرها انتخاباتی ریاست‌جمهوری بود

۲۸خردادماه،

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: ایسنا در ایجاد شور اجتماعی برای انتخابات نقش بسیار موثری داشت و پیشتاز پوشش خبرها انتخاباتی ریاست جمهوری بود.

پرویز اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه ایسنا جزو بهترین خبرگزاری‌ها در پوشش خبرها انتخابات بوده است، خاطرنشان کرد: این خبرگزاری توانست در کنار خبرها، با پوشش تصویری مناسب اتفاقهای انتخاباتی، اطلاعات تکمیلی را در اختیار مردم قرار دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه “کارنامه ایسنا در پوشش انتخابات ریاست‌جمهوری را موفق می‌دانم”، تصریح کرد: خبرها انتخاباتی آقای قالیباف هم در این خبرگزاری به خوبی پوشش داده شد.

اسماعیلی همچنین گفت: در مجموع، رسانه‌های کشور نشان دادند که از فعالان عرصه سیاسی جلوتر می باشند و اگر بتوانند اقتضائات و الزامات کشور را برای مردم تبیین کنند می‌توانند همواره فضا را برای انتخاب اصلح آماده کنند. حاکمیت و رسانه‌ها باید این وظیفه را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه “اگر رویکرد اخلاقی رسانه‌ها ادامه یابد، جامعه و سیاستمداران هم به سمت اخلاق‌مداری گرایش پیدا می‌کنند”، اظهار کرد: نوع نگاه ایسنا به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نگاهی منصفانه و اخلاقی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به وجود یک رسانه کاملا بی‌طرف اعتقادی ندارم، خاطرنشان کرد: جهت‌گیری رسانه بر اساس سیاست‌های سرمایه‌گذاران آن رسانه محقق می‌شود. من گرایش یک رسانه به یک نامزد را نقطه منفی در کارنامه آن رسانه نمی‌دانم اما یک رسانه حرفه‌ای باید به پوشش خبرها سایر نامزدها هم بپردازد.

اسماعیلی در پایان گفت: ایسنا در این مورد نگاه نسبتا متوازنی به تمام نامزدهای انتخابات داشته است و در این زمینه کارنامه قابل قبولی دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.