سخنگوی کمیسیون حقوقی: حضور در محافل خبری، از شاخص‌های بارز یک رییس‌جمهور است

۱۳خردادماه،

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه “نقد باید در راستای اصلاح امور و پیشرفت کشور باشد”، اظهار کرد: حضور در محافل خبری و رسانه‌ای، از شاخص‌های بارز برای یک رییس‌جمهور است.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دربارهٔ لزوم نقدپذیری رییس‌جمهور گفت: نشانه‌های نقدپذیری باید به صورت بارز به کسی که می‌خواهد رییس‌جمهور شود، وجود داشته باشد و اجازه دهد تفکرات مختلفی در کابینه او حضور یابند.

وی ادامه داد: نکته مورد توجه بعدی حضور در مجامع خبری و پاسخ به سوالات از پیش طراحی نشده است که اجازه حضور خبرنگاران مرتبط در این محافل می‌تواند میزان نقدپذیری رییس‌جمهور را نشان دهد.

نماینده مردم فریدن و فریدون‌شهر در مجلس، همچنین اظهار کرد: رییس‌جمهور اگر خطایی مرتکب شود، می‌تواند با قبول و جبران خطای خود، نقدپذیری خود را به اثبات برساند، البته نقد باید در راستای اصلاح امور و پیشرفت کشور باشد که با اینگونه انتقادات می‌توان توقع مناسبی از رییس‌جمهور داشت.

اسفنانی یادآور شد: در قبل شاهد آن بودیم که بعضی از روسای جمهور در زمانی که کاندیدا بودند، صراحتا از شبکه‌های تلویزیونی اعلام می‌کردند که ما حداقل دو هفته یک بار نشست خبری برگزار می‌کنیم اما بعد از ورود به عرصه ریاست جمهوری شاهد آن هستیم که ماه‌ها این اتفاق نمی‌افتد که البته شاید مشغله بسیار مانع این امر می‌شود اما در کل حضور در محافل خبری و رسانه‌ای از جمله شاخصه‌های بارز یک رییس‌جمهور است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.