سدان پرقدرت سیتروئن DS 5LS R

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

احیای برند DS توسط سیتروئن با یک سدان غافلگیرکننده ادامه می‌یابد. یک سدان پرقدرت که بیشتر ویژه چین و بازار گسترده آن طراحی شده است و بدیهی است که برای رونمایی در نمایشگاه پکن نیز ثانیه شماری می‌کند.

Citroën DS 5LS-R Concept

Citroën DS 5LS-R Concept

سدان DS 5LS R با نیرویی که از یک موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر توربو می‌گیرد، به حرکت در می‌آید. این نیروی ۳۰۰ اسب بخار در کنار گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری می‌تواند ظرفیت‌های خارق‌العاده ای به این سدان کوچک ببخشد. سیتروئن ارتفاع خودرو را ۱۵ میلی متر کاهش داده و برای انتقال نیرو نیز از یک گیربکس با تعویض متوالی (sequential) استفاده کرده است. شاسی، ترمزها و تعلیق برای این مدل اسپرت به دقت توسعه یافته‌اند. استفاده گسترده از فیبرکربن در این مدل هم بسیار جالب توجه است.

Citroën DS 5LS-R Concept

Citroën DS 5LS-R Concept

طراحی خارجی DS 5LS R با استفاده از کیت آئرودینامیکی، چرخ‌های ۲۰ اینچی، آلومینیوم جلا خورده، تزئینات کرومی و باله عقب به همراه رنگ آمیزی خاص و یک نوار به رنگ خاکستری کربنی مات روی درب‌ها و همچنین نشان R متمایز و جالب از آب درآمده است.

Citroën DS 5LS-R Concept Interior

Citroën DS 5LS-R Concept Interior

با ورود به کابین با محیطی اسپرت پوشیده با چرم و آلکانترا همراه با دوخت متمایز روبرو می‌شوید. در داخل اتاق هم از فیبر کربن واقعی دریغ نشده است که زیبایی این محیط را دو چندان کرده است.

هنوز از توانایی‌ها و سایر ویژگی‌های این مدل، اطلاعاتی منتشر نشده است.

۱۹

فروردین


Citroën DS 5LS-R Concept


سیتروئن ۲۰۲۲ سدان


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.