سد ایوشان و یکی از طرح های ریلی استان لرستان در سال جاری به بهره برداری می رسند

سردارعباداله عبداللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بهره گیری از تمامی قابلیت ها و ظرفیت های کاری و فنی خود، مشغول اجرای چندین طرح مهم ملی و زیربنایی در نقاط مختلف استان لرستان است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح های زیربنایی سد معشوره، سد ایوشان، راه آهن خرم آباد – اندیمشک، بروجرد – غرب کشور و ازنا ، الیگودرز – اصفهان و همچنین آزادراه خرم آباد – اراک از جمله پروژه های دردست ساخت قرارگاه در لرستان هستند.

به گفته وی، در همین ارتباط و به منظور زمینه سازی در روند توسعه و عمران این استان، قرارگاه خاتم با برنامه ریزی و کار علمی و کارشناسی روند اجرای طرح های عمرانی استان را با شتابی منطقی دنبال می کند.

به گفته وی، عملیات اجرایی سد بزرگ معشوره نیز که در سال گذشته آغاز شده با رفع برخی موانع پیش روی، با شتاب و سرعت بیشتری پیگیری می شود.

سردار عبداللهی در خصوص آزادراه خرم آباد – اراک نیز گفت: طرح مطالعاتی این پروژه از سوی متخصصان قرارگاه در حال انجام است که پس از آن روند احداث آزادراه به سرعت اجرایی می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرارگاه به عنوان یک مجموعه اجرایی متخصص و توانمند ، تلاش گسترده ای را برای اجرای هرچه سریعتر طرح های عمرانی در راستای توسعه همه جانبه لرستان انجام می دهد.

۶۴۸/۱۶۲۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۴۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.