سراغ این اسامی را دیگر نگیرید

۱۱خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز ،در فهرست امسال و از میان برند اتومبیل ها سال قبل میلادی سوزوکی از بازار آمریکا حذف شد و احتمالا در سال آینده میتسوبیشی و ولوو نیز به آن ملحق شوند.

در آمریکا، ولوو هرگز کمپانی بزرگی که خودروهای شاخ داشته باشد، نبوده و نیست. در ماه آوریل نیز این کمپانی کاهش ۰٫۳ درصدی فروش خود در آمریکا را به طور رسمی اعلام کرد. این خودروساز با کمپانی های قَدَری همچون جنرال موتورز و تویوتا در آمریکا رقابت می کند. البته با مدل های سطح پایین BMW، مرسدس بنز و آئودی نیز رقابت دارد. با همه این خودروسازان بزرگ  و قدرتمند، دیگری جایی برای ولوو نیست. در چهار ماه اول سال جاری میلادی، ولوو حدود ۱۹۵۷۱ دستگاه در آمریکا فروخته است که حدود ۸ درصد کاهش داشته است.

میتسوبیشی ، کمپانی خودروساز ژاپنی، نیز در فروش مدل هایی همچون لنسر و Eclipse بسیار موفق ظاهر شده است. این کمپانی کمتر از ۶۰ هزار دستگاه در آمریکا فروخته است. این تعداد در سال ۲۰۱۱ میلادی ۸۰ هزار دستگاه بوده است. در چهار ماه اول امسال فروش این کمپانی حدود ۶٫۵ درصد کاهش داشته است. سهم بازار میتسوبیشی در ماه آوریل  ۰٫۳ در آمریکا بوده است. این شرکت به مشهوری خودروسازانی همچون پورشه و لندروور نیست. میانگین قیمت ۷ مدل از اتومبیل های میسوبیشی کمتر از ۲۵ هزار دلار است.

Road & Track نیز که یکی از قدیمی ترین مجله های ماشین است که از سال ۱۹۴۷ میلادی منتشر می گردد، از پرفروش های بازار آمریکا بود اما در چند سال قبل ورق برگشته است و فروش این مجله کاهش چشمگیری پیدا کرده است. این برند، مجله های دیگری همچون Car & Driver، Motor Trend و Automobile نیز دارد که همه آنها صدها صفحه آگهی خود  را از دست داده اند. آگهی های این شرکت از ۱۰۹۲ صفحه در سال ۲۰۰۸ به ۶۹۹ صفحه در سال قبل میلادی رسیده است.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.