سراغ داروهای ماهواره ای نروید

۲۵خردادماه،

بیشتر داروهای لاغری ماهواره ای تقلبی می باشند و اگر هم مؤثر باشند عوارض جدی را درپی دارند.

حمید عبدی، متخصص طب چینی سوزنی از دانشگاه پکن و استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بیماری چاقی کاملاً پیچیده است و بعضی از اشخاص به راحتی لاغر می شوند.

وی افزود: بهترین روش کاهش وزن ترکیب کردن ورزش و رژیم غذایی مناسب می باشد که می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد و همچنین متأسفانه ایرانی ها با مصرف غذاهای فست فودی و ساندویچ و بی تحرکی بسیار سبب چاقی خود می شوند.

وی اذعان داشت:‌ اشخاص چاق باید ورزش هایی مانند شنا و اسکواش که ورزش های بسیار مهمی در جهت لاغری و فرح بخشی می باشند را در برنامه هفتگی خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: رفتار درمانی یکی از راه های کاهش وزن است زیرا با رفتار درمانی اشتهای کاذب کاملاً کنترل می شود و اگر تا نه ماه کنترل شود فرد عادت کرده و یک رژیم غذایی خاص و البته کافی برای بدن قرار داده می شود و همچنین پدیده یویو یعنی فرد چند وقت لاغر باشد و بعد از مدتی چاق شود از کم اهمیت ترین معضل بدن می باشد که بدن انسانی را از زیبایی می اندازد.

وی بیان کرد: بیشتر داروهای ماهواره ای تقلبی و غیر مؤثر می باشند اگر هم مؤثر باشند عوارض جدی را درپی دارند پس  مراقب کمین داروهای ماهواره ای باشید زیرا روی بیماری هایی از جمله تیروئید، قلبی – عروقی تأثیر می گذارد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.