سرالکس در فکر استفاده از ترکیب چرخشی

۲۱ام بهمن ،

منچستر یونایتد که با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد،یکشنبه میزبان اورتون خواهد بود و سه روز بعد باید در یک بازی بسیار حساس به مصاف رئال مادرید برود.

به نقل از کانون هواداران منچستریونایتد ، شیاطین سرخ قطعا هدفشان حفظ فاصله ۹ امتیازی در صدر جدول خواهد بود و از طرفی میخواهند با یک نتیجه خوب سانتیاگو برنابئو را ترک کنند و در بازی برگشت با خیالی آسوده در تئاتر رویاها بازی کنند.

سرالکس فرگوسن در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت :” از تیم های مختلفی استفاده خواهم کرد.تیمی که یکشنبه بازی خواهد کرد قطعا نسبت به تیمی که چهارشنبه بازی میکند متفاوت خواهد بود.

“من به ترکیب بازیکنانی که دارم اعتماد دارم .همه آنها بازیکنانی بین المللی می باشند و همه آنها بازیکنان بسیار خوبی می باشند و دلیلی وجود ندارد که من از آنها استفاده نکنم.

“انها همگی به روش خود به تیم کمک میکنند و در رقابت های مختلفی که حضور داریم ما را در موقعیت بهتری قرار میدهند.”

سرالکس همچنین از اینکه همه بازیکنانش سالم از رقابت های ملی بازگشته اند،خوشحال و آسوده خاطر است.

در حالی که رییس مدعی شد : “هیچ مربی داخلی نیست که حاضر شود در این برهه از فصل با بازی های ملی موافقت کند”.همچنین رییس اعتراف کرد که بازی انگلیس و برزیل قطعا به سود بازیکنانش بوده.

“من برای وین رونی و کریس اسمالینگ که در ومبلی ۹۰ دقیقه بازی کردند،خوشحالم،چون آنها در این فصل آنقدر که باید ، بازی نکرده بودند.

روی هاجسون در قسمت بازی دادن به بازیکنان ما عادلانه عمل کرد ،او همیشه این کار را برای ما انجام داده ، مخصوصا وقتی که تیم ها در اروپا (لیگ قهرمانان)بازی میکنند.”

تنها بازیکنی که احتمالا هر دو بازی اورتون و رئال را از دست خواهد داد،پل اسکولز است که از ماه پیش در بازی جام حذفی برابر فولام هنوز در ترکیب قرار نگرفته.

سرالکس فاش کرد :”پل کمی دچار مصدومیت زانو است.او چند بازی اخیر را از دست داده است.او پنجشنبه تمریناتش را آغاز کرد و احتمالا هفته بعد به بازی ها برسد.

سرالکس همچنین تایید کرد که او هنوز با پل اسکولز دربارهٔ خداحافظی از میادین حرف نزده و گفت “هنوز زمان زیادی باقی مانده”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.