سرانجام انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می گردد:۲۵ آذر ماه!/ خبرنگاران را ۶ صبح در خیابان نگه داشتند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – انتخابات کمیته ملی المپیک با یکسال تاخیر در روز ۲۵ آذرماه برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز ؛ در دیدار اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش تصمیم گرفته شد تا تاریخ نهایی برای انتخابات کمیته ملی المپیک تعیین شود. این تاریخ روز ۲۵ آذرماه آینده خواهد بود و ثبت نام ها از تاریخ ۱۱ آذرماه آغاز می گردد. ۸ روز زمان برای ثبت نام ها کافی است و ۷ روز هم برای تعیین صلاحیت ها. 

علی آبادی بعد از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت:« انتخابات در تاریخ اعلام شدهبرگزار می گردد و حضور من هم بستگی به نظر شخص وزیر دارد. البته اعتقادم این است که آقای صالحی امیری از مجلس محترم رای اعتماد می گیرند و آن روز مجنع را برگزار می کنند.»

نکته تلخ این دیدار بامدادی در وزارت ورزش نحوه برخورد با خبرنگاران بود که حراست وزارتخانه به خواست روابط عمومی وزارتخانه ،خبرنگاران را پشت درهای مجموعه و در خیابان سئول نگه داشت. این برخوردهای امنیتی ، این پرسش را در ذهن خبرنگاران ایجاد می کند که مگر چه اتفاقی قرار بوده پشت درهای بسته اتاق وزیر بیفتد که خبرنگاران را حتی به ساختمان سئول راه نداده اند؟ متاسفانه در هفته تربیت بدنی و به رغم وعده های قبلی سرپرست وزارتخانه در ایجاد کانال ارتباطی تعاملی با رسانه ها ، برخوردها با خبرنگاران برای انجام وظایف شان تشدید شده است .

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.