سرانه های فرهنگی ورزشی منطقه ۱۳ افزایش می یابد – اخبار اجتماعی

رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی منطقه ۱۳ از برنامه ریزی مطالعاتی و جذب سرمایه گذار خصوصی برای ایجاد فضاها ی تفرجگاهی و فرهنگی مناسب با اجرای پروژه های مشارکتی در سطح منطقه ۱۳ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۳ ، محمود وارسته افزود : در  بخش فرهنگی، ورزشی و اجتماعی دو پروژه عظیم با عنوان  پروژه مجتمع فدک ، سینما پیروزی با  امکانات ویژه در نظر گرفته شده که در دو زمین مجزا در  مساحت تقریبی ۲۱ هزار متر مربع احداث می شود  و برای  ارایه خدمات به شهروندان آماده سازی می شود.
به گفته وی همچنین احداث مجتمع دارابی و سالاری با کاربری تجاری و اداری در مساحت تقریبی ۳۱ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی منطقه ۱۳ اظهار داشت : پروژه مجتمع فدک با پیشرفت ۵ درصدی و طرح مشارکتی سینما پیروزی با روند ۲۵ درصدی در حال اجراست.
محمود وارسته خاطر نشان کرد : با توجه به گسترش روزافزون جمعیت ساکن در محله‌ها و لزوم افزایش  سرانه‌های فرهنگی و ورزشی با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت بخش عمده‌ای از نیازهای محله‌ها تأمین می شود./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.