سرانه ورزشی لرستان، ۴۹ سانتی‎متر

۰۶خردادماه،

147-12.jpg

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت:هنوز سرانه ورزشی استان، ۴۹ سانتی‎متر است.

رضا محمدی‎اصل در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: یکی از اولویت‎هایی که همیشه در ورزش حرف اول را می‎زند توسعه فضاهای ورزشی جهت استعدادیابی و پرورش قهرمانان در سطوح مختلف است.

وی با بیان این‎که متأسفانه سرانه فضای ورزشی در استان پایین بوده از این وضعیت اظهار نارضایتی کرد و افزود: با توجه به این‎که لرستان همیشه در ورزش و رشته‎های مختلف آن حرف‎های بسیاری برای گفتن در کشور داشته، حیف است از نظر فضا با مشکل مواجه باشد و به‎هیچ‎وجه روا نیست قهرمانان لرستان بدون امکانات و زیرساخت‎ها ادامه ورزش دهند.

او تصریح کرد: در برنامه چهارم توسعه می‎بایست سرانه فضای ورزشی استان به یک نفر می‎رسید و برای این‎کار نیز تقسیم‎بندی‎های لازم صورت گرفت که سهم سازمان ۵۰ سانتی‎متر بود.

محمدی‎اصل یادآور شد: الان که در برنامه پنجم هستیم این سرانه هنوز ۴۹ سانتی‎متر است، اولویت رسیدن به میانگین کشوری بوده هرچند سخت است.

این مقام مسوول با تأکید بر این‎که بخش خصوصی، ادارات و دستگاه‎های اجرایی جهت تحقق این امر بایستی این اداره کل را همراهی کنند، اذعان کرد: این دو بخش به تعهدات خود عمل نکرده‎اند و این کار را مشکل می‎کند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر ضرورت تدوین برنامه چهارساله برای ورزش استان تأکید کرد و گفت: طرح‎های نیمه‎تمام ورزشی را فعال خواهیم کرد و تعداد ورزشکاران را نیز بایست افزایش دهیم تا لرستان همانند قبل سهم بیشتری از مدال‎های آسیایی، جهانی و المپیک داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.