سران قوا رهنمود‌های مقام معظم رهبری را در عمل رعایت کنند

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت‌: ‌از سران قوا هم تشکر می‌کنیم که به فرمان رهبری لبیک گفتند و امیدواریم عملا خط وحدت و یکپارچگی را دنبال نمایند.

حجت‌الاسلام پور‌محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسیممتازنیوز، با بیان اینکه بازرسی از نهادها، وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های کشور جاری و باقی است، گفت:‌ در آخرین گزارش تفسیریی که از مناطق زلزله‌زده به سران قوا فرستادیم، معایب نحوه رسیدگی به از مناطق زلزله‌زده اعلام کردیم ولی حجم فعالیت‌ها بسیار بالا بود و جا دارد که تشکری کنیم از مسئولینی که حقیقتا زحمات زیادی را در بحث رسیدگی به مشکلات مردم داشتند.

وی با بیان اینکه باید کیفیت کار در رسیدگی به مشکلات مردم زلزله‌زده همانند کمیت کار خوب و ایده‌آل باشد، گفت: ‌انقلاب اسلامی از روز اول تا به امروز پیوست ملت با ملت و ملت با دولت بود و امروز هم مردم و هم مسئولان انصافا در رسیدگی به مشکلات کشور تلاش خوبی را داشتند.

وی همبستگی ملی را رمز موفقیت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: موضوع وحدت و هم بستگی باید همیشه مورد توجه قرار گیرد؛ مقام معظم رهبری همیشه سعی داشته‌اند اهرم قدرتی ملت (حفظ وحدت و یکپارچگی ) را تقویت نمایند و ما را هم هوشیار نموده‌اند که اهمیت این موضوع را فراموش نکنیم.

وی یکپارچگی و وحدت را نیاز امروز،‌ دیروز و فردای انقلاب دانست و گفت:‌ از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم که به موقع راهنمایی و اخطارهای لازم را داده‌اند و البته از سران قوا هم تشکر می‌کنیم که به این فرمان رهبری لبیک گفتند و امیدواریم عملا خط وحدت و یکپارچگی را دنبال نمایند.

پورمحمدی در پایان خاطر‌نشان نمود:‌ انتظار از مسئولان بالاست و باید به این توجه شود که روزی مسئولان از خدمتگذاری به ملتی که همیشه در صحنه حاضر بودند، غفلت نکنند.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.