سرخوردگی غرب از اعمال فشار‌های گوناگون علیه ملت ایران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

سردار جنگ تحمیلی گفت: غرب iبه سرکردگی آمریکا با اعمال فشارهای گوناگونی علیه ایران در هر وقتی با ایستادگی و مقاومت ملت ایران مواجه بوده و هیچ‌گاه iبه نتیجه دلخواه خود نرسیده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سعید قاسمی سردار ۸ سال دفاع مقدس در “نشست انزوای سیاسی و جریان ساز” که ظهر امروز iبه همت بسیج دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با ذکر خاطره‌ای از وقت تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان اظهار داشت: آبان ماه iبه دلیل تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان برای ایرانیان دارای اهمیت ویژه‌ای است و iبه یاد دارم حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از دانشجویان با استعفای بازرگان که iبه دلیل اعتراض iبه خیزش دانشجویان در سفارت خانه انجام شد، موافقت نمود.

وی در ادامه افزود: ماهیت ضد استکباری انقلاب دارای فضای فکری خاصی است که باید در سطح جامعه iبه عنوان اصل و مبنا قرار گیرد تا بتوانیم با آگاهی مدل‌های فکری مختلف از اشخاص گوناگون را در کشور تشخیص دهیم.

قاسمی با اشاره iبه الگوی انقلاب اسلامی در میان کشورهای منطقه تصریح نمود: جامعه باید نسبت iبه الگویی که براساس آن انقلاب اسلامی را بنیان نموده، شناخت دقیق داشته باشد تا از این طریق بتوان در کوران حوادث و تندبادها با مقاومت ایستادگی نمود و باید یادآور شد که با این عنصر اساسی در همهی عرصه‌ها از آغاز انقلاب، جنگ تحمیلی و بیداری اسلامی مواجه بوده‌ایم و همه در حفظ و تداوم آن باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

این کارشناس سیاسی با اشاره iبه استقلال نظام جمهوری اسلامی بیان نمود: دشمنی غرب از آنجایی با ما آغاز شد که از نوکری آنها خارج شدیم و دیگر برده استکبار نبودیم و باید در این میان iبه این مسئله اذعان داشت که فشارهایی که در طول ۳۴ سال انقلاب از سوی غرب برما اعمال شده کمترین تاوان ایستادگی ملت و نظام است.

قاسمی با اشاره iبه پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ در وقت جنگ تحمیلی یاداور شد: متاسفانه بعد از پذیرش قطعنامه کثیف ۵۹۸، دشمن ۳ روز بعد از آن با حمایت آمریکا دوباره iبه ما حمله نمود و شاهد بودیم تا سی کیلومتری شهر کرمانشاه با iبه راه انداختن جنگ روانی، نظامی و تسخیر شهرهای مختلف غربی کشور در صدد ضربه زدن iبه نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی در انتقاد از سخنان برخی از مسئولان کشوری در انجام مذاکره و ارتباط با آمریکا گفت: برخی از اشخاص و نمایندگان در کشور خواهان مذاکره با آمریکا می باشند و باید از  این آقایان پرسید در ازای مذاکره با آمریکا چه تضمینی وجود دارد که آنها دیگر از ما چیزی نخواهند.

قاسمی تصریح نمود: iبه حال کسانی که چنین مدل فکری دارند و خواهان ارتباط با آمریکا می باشند تأسف می‌خوریم و از آنها این سوال را دارم که آیا ایران کنونی ضعیف‌تر از ایران وقت پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ است و آیا آمریکای کنونی قوی‌تر از سالهای ۶۷ و ۶۸  است اما این در حالی است که همه در شرایط کنونی شاهد بحران اقتصادی داخل آمریکا و خیزش‌های منطقه می باشند.

این کارشناس سیاسی با اشاره iبه عنصر ایستادگی در وجود ملت ایران گفت: اگر غرب احساس کند که این عنصر در میان ملت و نظام وجود ندارد مطمئن باشید امشب را iبه فردا نمی‌گذارند و در صدد رسیدن iبه اهدافشان دریغ نخواهند نمود و قطعا iبه ما حمله می‌کردند.

سردار جنگ تحمیلی در پایان خاطرنشان نمود: در شرایط کنونی کشور، نباید iبه دنبال یک نفر مقصر باشیم و فکر‌کردن iبه نتایج انتخابات ریاست جمهوری از هم‌اکنون اشتباه است و iبهتر است که بنا iبه نقل از مقام معظم رهبری با اذن الله از این گردنه عبور کنیم هرچند که در این مرحله ریزش‌هایی هم خواهیم داشت ولی باید با ایستادگی iبه راه خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.