سرخپوشان در اندیشه آغاز توفانی در سال ۹۲

۸فروردین ۱۳،

در ادامه هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس به مصاف پیکان تهران می رود.

به گزارش فارس،پیکان بعد از شکست پر گل ۶ بر صفری که در نیم فصل اول مقابل پرسپولیس متحمل شد دیگر نتوانست قد علم کند و دوران افت این تیم آغاز شد. پیکان به خصوص در نیم فصل اول نتوانست نتایج خوبی کسب کند و این عملکرد به قدری ضعیف بود که آن ها فاصله چندانی با سقوط به لیگ دسته اول ندارند.

رفتن عبدالله ویسی و آمدن فیروز کریمی هم در نتایج این تیم تأثیری نداشت و پیکان اکنون با کسب تنها ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

در طرف مقابل پرسپولیس در نیم فصل دوم با حضور یحیی گل محمدی متحول شد و نتایج بسیار بهتری نسبت به قبل گرفته است. البته سرخپوشان پایتخت با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و بعید نیست که این مشکلات روی روند کاری این تیم تأثیر بگذارد. خداحافظی غیر منتظره مهدوی کیا در روزهای پایانی سال و استعفای یحیی گل محمدی مسائلی بود که سبب شد تا آرامش را از اردوی سرخپوشان دور کند.

در دیدار رفت پرسپولیس تیم برتر میدان بود و توانست با درخشش مهدوی کیا و کریم انصاری فرد به پیروزی پرگلی دست یابد. نیمکت فنی هر ۲ تیم نسبت به بازی رفت دچار تغییر شده است. گل محمدی به جای ژوزه و کریمی به جای ویسی اکنون هدایت پرسپولیس و پیکان را برعهده دارند.

مطمئنا پرسپولیس به دنبال فتح باب جدیدی در سال ۹۲ است. سرخپوشان می خواهند با آغازی توفانی اتفاقات بد ۲ سال قبل را فراموش کنند. التبه پیکان با توجه به شرایطی که دارد این باخت می تواند برایش پایان امیدواری باشد از این رو آن ها هرچه دارند باید در این دیدار بگذارند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امید داشته باشند.

پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.