سردارجزایری: آقای اوباما! اشتباه نکن ما هم همه گزینه‌هایمان روی میز است

۲۶م اسفند ،

سخنگوی نیروهای مسلح کشورمان با استهزای سخنان بعضی حاکمان صهیونیستی درخصوص تهدید جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: فرماندهان ما، اختیار پاسخ فوری به هرگونه اقدام خصمانه دشمن را دریافت کرده‌اند و قدرت تفکر را از متجاوزان خواهند گرفت.

در ادامه گزیده ای از اظهارات سردار سید‌مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح به نقل از فارس می آید:

  • مقاومت منطقه در حدی به بلوغ سیاسی رسیده است که در برابر رژیم‌های سلطه سر خم نخواهد کرد. انگلیس و فرانسه، ارتجاع منطقه، آمریکا و صهیونیست ‌ها قطعا بازنده نهایی جنگ در سوریه می باشند و این کشورها باید منتظر عواقب پشیمان کننده اقدامات تروریستی خود در سوریه باشند.
  • تروریست‌های سرگردان دست پرورده رژیم‌های سلطه و دولت‌های دون صفت منطقه، به زودی لوله‌های تفنگ خود را به روی اربابان خود خواهند گشود و اگر قرار بود دولت و مردم سوریه در برابر اقدامات تروریستی تسلیم شوند، مدتها قبل این اتفاق افتاده بود.
  • فرماندهان ما، اختیار پاسخ فوری به هرگونه اقدام خصمانه دشمن را دریافت کرده‌اند و قدرت تفکر را از متجاوزان خواهند گرفت. دوره تهدید و ارعاب و بازی‌های کودکانه چماق و هویج قبل است و چنانچه رژیم‌های بسیاره خواه و سلطه گران درک درستی از شرایط امروز جهان و منطقه نداشته باشند به مشکلات فراوان و غیر قابل پیش‌بینی مواجه خواهند شد.
  • جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نیروهای مسلح جهانی را در اختیار دارد و دشمنان ما به خیال باطل خود تلاش می‌کنند با دروغ سازی هایی که هرازگاهی علیه سپاه و بسیج راه می‌اندازند، ذهن جامعه را نسبت به آنها مخدوش سازند. این در حالی است که نظر‌سنجی‌ها افزایش محبوبیت نیروهای مسلح را در کشورمان نشان می‌دهد.
  • به حول و قوه الهی، انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲، در کمال آرامش انجام خواهد شد و در این زمینه نیروی انتظامی در چارچوب وظایف محوله، مقدمات لازم را فراهم آورده است و در برابر هر ضربه، ضربه خواهیم زد لذا آن دسته از رژیم‌ها که به دنبال راه‌های غیرمتداول می باشند بدانند که در عرصه‌های سخت و نرم، عزم ما جدی است.
  • جوانان غیور و فرهیخته ایران اسلام بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرده‌اند و آینده برای ما کاملا روشن و پیروزی در عرصه‌های مختلف از هر جهت دست یافتنی است. مصداق بارز این سخن، آب در هاون کوبیدن دشمنان جمهوری اسلامی ایران است که بیش از سی سال است به گونه تمسخر آمیزی ادامه دارد و البته به خاطر انجام این عمل مضحک و بیهوده ما برای آنها متاسفیم.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.