سردار آسودی: انگیزه‌های ملت ایران گنبد آهنین صهیونیست‌ها را فرو ریخت

۳۰م دیماه ،

130-45.jpg

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه، انگیزه‌های ملت ایران را الگویی برای مردم فلسطین دانست که سبب در هم شکستن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی عصر امروز (یکشنبه) در مراسم نثار گل و ادای احترام میهمانان خارجی شرکت‌کننده در اولین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در حرم امام خمینی(ره) با بر شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان اسلام گفت: پس از دیدارهایی که با هیات‌هایی از کشورهای اسلامی داشتیم، همگان بر این مساله اذعان دارند که جهان اسلام متحول شده و اتفاقاتی که در منطقه و جهان رخ داده از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تضعیف استکبار جهانی و به تاریخ پیوستن نظام کمونیستی خواند و با الگو دانستن انگیزه‌های ملت ایران برای مردم منطقه تصریح کرد: فلسطینیان به واسطه انگیزه‌های قوی ملت ایران توانستند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و شکست سهمگینی را به آنان تحمیل کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به تاثیرات برگزاری مسابقات قرآن کریم، آن را اتفاقی خوشایند دانست و گفت: مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی دارای دستاوردهای عظیمی است که در آینده نتایج و ثمرات آن را خواهیم دید.

بر اساس این گزارش، میهمانان خارجی شرکت کننده در اولین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی عصر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و نثار تاج گل به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.