سردار جزایری:خطر بروز حادثه مشابه هواپیمای ایرباس توسط متجاوزان آمریکایی وجود دارد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم آمریکا در سال‌های گذشته سرنگونی هواپیمای ایرباس ایرانی توسط ناوگان نیروی دریایی آمریکا را محکوم کرده‌اند، اما ما از آمریکا که محصول یک فرایند مافیایی تنیده شده در کانون قدرت‌مدار و زیاده‌خواه است، انتظار عذرخواهی نداریم.

سردار سرتیپ سید مسعود جزایری در آستانه سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو وینسنس در گفت‌وگو با سایت تحلیلی “آمریکا؛ نگاه نو” و ” یو اس کلوزآپ” با بیان این مطلب اظهار داشت: بدون شک خطر بروز حادثه مشابه توسط متجاوزان آمریکا همچنان وجود دارد، اما در شرایط کنونی چنانچه چنین اتفاقی رخ دهد پایانش مشابه با دوره سقوط ایرباس در سال ۶۷ نخواهد بود. این امر واکنش جدی ما را به دنبال خواهد داشت و هر مهاجمی را از کرده‌اش پشیمان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دکترین تهدید در برابر تهدید به ما دیکته می‌کند در برابر حمله، حمله گسترده‌تر انجام شود و برای انجام این کار آمادگی‌های لازم وجود دارد. برای جلوگیری از خطرات احتمالی، آمریکایی‌ها راهی جز ترک منطقه ندارند که بدیهی است اگر آنان دست از لشکرکشی بردارند و منطقه را ترک کنند هیچ اتفاق سوئی رخ نخواهد داد.

به گفته وی، چنانچه اراده جهانی وجود داشته باشد می‌توان با این مدل رفتاری دولت آمریکا مقابله نمود و واشنگتن را وادار به پذیرش قانون و حقوق برابر با سایر دولت‌ها وملت‌ها کرد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.