سردار سلامی: به اتحاد نیاز داریم / راه عبور از فراز اراده دشمن، ایستادگی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سردار سلامی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: ما اول از همه به قلب‌های محکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

وی افزود: ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی و ثبات رسیده است. ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم. ما به تحربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده  دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

بنا بر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سلامی گفت: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم و این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.